piątek, 7 lutego 2014

Nowości stycznia'14

Heej

Miałam już ten post z nowościami stycznia zrobić jakiś czas temu, niestety nie miałam takiej możliwości, ze względu na brak aparatu :( Ale zdjęcia już zrobiłam i dziś w końcu mogę się z wami podzielić, co też takiego kupiłam w minionym miesiącu..


Zapraszam do lektury :)

Kolejne zamówienie ze strony Skarby Syberii:
1. Balsam do włosów na bazie Organicznej Oliwy Toskańskiej: http://skarbysyberii.pl/pl/234-balsam-do-wlosow-na-bazie-organicznej-oliwie-toskaskiej--4680007201257.html
2. Love2mix Organic szampon z efektem laminowania: http://skarbysyberii.pl/pl/102-love2mix-organic-szampon-z-efektem-laminowania-regeneracyjny-do-zniszczonych-wlosow--4680007211546.html     Już go kocham :)
3. Glinka zielona Tianshen z ekstraktem z zielonej herbaty: http://skarbysyberii.pl/pl/182-glinka-zielona-tianshen-z-ekstraktem-z-zielonej-herbaty-4607051791916.html  Niestety nie sprawdziła się: pisałam o niej TU

Perfumy FM by Federico Mahora nr 185- odpowiednik Hugo Boss-Hugo XX; zapach jest boski!! Na promocji 16,90

1. ISANA żel pod prysznic Vitamin & Joghurt - 2,49 Rossmann
2. Soraya So Pretty balsam do ciała - zapach brzoskwiniowy jest po prostu cudny - 8,99 Biedronka

Avon planet spa - mgiełka do ciała; świetny odświeżacz w ciągu dnia, zapach przyjemny - 9,90 Avon

Seboravit- odżywka do włosów tłustych - 8,42 Farmona

1. L'biotica, Biovax Intensywnie regenerująca maseczka, keratyna + jedwab, 1,99 Biedronka
2. L'biotica, Biovax Intensywnie regenerująca maseczka, naturalne oleje, 1,99 Biedronka
Nigdy ich nie miałam, zobaczymy, czy opłaca się kupić pełne opakowania :)

Pędzle Sunshade Minerals 9 szt. - 39zł + cena dostawy, idealne jak za taką cenę! Postaram się napisać o nich troszkę więcej.. Jeżeli ktoś chce link do sprzedawcy: http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=9097898


W swoim "domku":


Dzisiaj także przyszłą do mnie paczka z kosmetykami firmy Seboradin, które wygrałam w jednym z konkursów organizowanych przez firmę, ale o tym wkrótce :)

Miłego wieczoru Kochani :)




12 komentarzy:

  1. Rosyjskie cudeńka wpadły mi w oko, a o pędzlach Sunshade Minerals czytałam wiele dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. szampon love2mix jest swietny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cały czas zastanawiam się nad tymi pędzlami i chyba w końcu się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam też pędzle z sunshade minerals tyle, że w zestawie kupiłam ich 5 lub 6 i mają ciemno brązowe uchwyty i są beznadziejne :(

    p.s. zapraszam na konkurs, do wygrania voucher o wartości 30$ na okulary, informacje tutaj: http://olusky.blogspot.com/2014/03/firmoo-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam zapachy balsamów z So Pretty <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj. Nasza wspólna znajoma poleciła mi Twojego bloga, bo od dawna narzekałam na swoje włosy, bo sprawiają mi sporo problemów. Po przeczytaniu od deski do deski bloga zaczęłam szukać kosmetyków, które pomogą uporać mi się z włosami i doprowadzić ich do odpowiedniej kondycji. Muszę przyznać, że udaje mi się. Chciała bym ci polecić markę Green Pharmacy. Sama korzystam z ich produktów i jestem zadowolona. Być może spróbujesz i opiszesz markę na blogu. Polecam.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) Kosmetyki z Green Pharmacy testowałam i jestem z nich zadowolona :)

      Usuń
  7. te pędzle są zachęcające :DD
    a maseczki biovax uwielbiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię te rosyjskie kosmetyki :) Muszę coś zamówić w sklepie Skarby Syberii, ale poczekam na dzień darmowej dostawy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazdroszczę laminującego szamponu.
    Zawsze miałam na niego chęć!

    OdpowiedzUsuń