środa, 25 grudnia 2013

Czerwień idealna na święta

Hej :)


Jak tam po kolacji wigilijnej? Pełni? Bo ja taaaaak.. :) Wigilia była baardzo udana. Przyszedł do nas prawdziwy Mikołaj (chociaż jestem już duża miałam niezłą radochę :)) mój mały siostrzeniec był bardzo przejęty i uradowany.

Dzisiaj chciałabym wam pokazać co miałam na paznokciach podczas uczty.

Święta Bożego Narodzenia kojarzą mi się właśnie z czerwienią, może to przez Świętego Mikołaja? :)


Piękna czerwień, idealnie pasowała do mojej sukienki w pepitkę.. 


W mojej kolekcji najwięcej można znaleźć lakierów Golden Rose. Lubię je za jakość, cenę i kolory, które są na prawdę piękne.


Kochani, życzę Wam, aby te ostatnie dni Świąt były dla Was radosne i szczęśliwe, spędzone w ciepłej, rodzinnej atmosferze :)

Pozdrawiam!


1 komentarz:

  1. Ja również postawiłam na czerwień. Postanowiłam wypróbować lakier z Paeseboxa. Podobnie jak Ty, chętnie sięgam po emalie GR. Za kilka złotych otrzymujemy produkt, którego jakość nie budzi zastrzeżeń:)

    OdpowiedzUsuń