poniedziałek, 9 grudnia 2013

Zakupy z Dnia Darmowej Dostawy + 40% zniżki na Cropp

Witajcie :)


Każdy się chwali swoimi zakupami z DDD to i ja się pochwalę :)
Listonosz przyszedł w czwartek z kopertą...


... a w kopercie...


... solidnie zapakowane...


...fluidy Revlon nr 220 Natural Beige. Jeden dla mnie, drugi dla mamy. Najlepszy fluid pod słońcem! To już moje chyba 4 opakowanie... Ze względu na moją naczynkową cerę nie opalam buzi przez co ten nr używam przez cały rok a i tak jest bardzo wydajny:) Koszt jednej sztuki to 33.90 ze strony drogeriaklaudia.pl

Skorzystaliście z promocji -40% na wszystko w Croppie? Bo ja tak :)





Bluzka ma ciekawą aplikacje - serce w panterkę. Urzekła mnie od pierwszego wejrzenia :) Kosztowała po przecenie 23.90.







Zegarek jest mojej mamy (bardzo lubi panterkę) i jak tylko go zobaczyłam, wiedziałam, że go weźmie :P Zapłaciła za niego 17.90

Pozdrawiam :)

9 komentarzy:

  1. Niezła cena tych Revlonów ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. chciałabym go kiedyś wypróbować, ale szkoda mi kasy na kolejny fluid :)
    a bluzeczka cudna!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat jeżeli chodzi o fluidy to mogę zainwestować. Poza tym Revlon starcza mi na bardzo długo (jest bardzo kryjący i nie używam go dużo) więc 30-40 zł na ok rok czasu to mało :)

      Usuń
  3. Z Revlon Colorstay się nie polubiłam, ale planuję w przyszłości zrobić do niego kolejne podejście :) Żakupy z Croppa śliczne! Pozdrawiam i zapraszam na rozdanie na moim blogu!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne rzeczy ;)
    zapraszam do mnie, może zechcesz wziąć udział w rozdaniu ;)
    cllaudii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń