środa, 18 grudnia 2013

Pomadki Baby Lips - Cherry Me & Peach Kiss, jak wypadły?

Hej!


Dzięki promocji w Rossmannie zaopatrzyłam się w dwie pomadki od Maybelline, ostatnio bardzo sławne w blogosferze Baby Lips. Podpatrzyłam je u Aliny i od razu mnie oczarowały. Postanowiłam, że koniecznie muszę je wypróbować i tak oto je mam :)


Z pomadką Cherry Me polubiłam się bardziej, ale Peach Kiss też nie jest zła.. Niestety tak jak obiecuje producent, pomadka nie daje nawilżenia przez 8 godzin, ale to raczej było do przewidzenia. Zobaczcie efekty na ustach :)


Zacznę od mojej ulubienicy. Oczywiście tak jak większość dziewczyn pisała, pachnie obłędnie wiśniami i daje cudny kolor.


Efekt bardzo mi się podoba. Nie mogę przekonać się do nakładania ciemnych kolorów szminek, a ten niby delikatny, a jednak widoczny i co najważniejsze świetnie się w nim czuję.
 

Kolor Peach Kiss jest jaśniejszy i zawiera delikatne drobinki. Idealny do codziennego makijażu. Pachnie brzoskwiniami.

(przepraszam za słabą jakość)




Jestem mega zadowolona z tych pomadek, dlatego jeśli nadarzy się jeszcze jedna taka promocja, zaopatrzę się z Pink Punch :) Cena to 8.39 na promocji, natomiast regularna 9.99.


Pozdrawiam :)



10 komentarzy:

  1. ja szukam teraz gdzieś Tisane, bo muszę mieć coś lepiej działającego na straszne mrozy:) ładnie na Twoich ustach wygląda ta pierwsza:) obserwuję i w wolnej chwili zachęcam do odwiedzin mojego bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe pomadki. Może się kiedyś na jakąś skusze ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też kupiłam wersję Cherry me, efekt koloru jest bardzo delikatny, ale może to i lepiej bo niezbyt się czuję w mocnych ustach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również nie mogę się przekonać do mocnych kolorów, ale ten mi odpowiada :)

      Usuń
  4. Peach Kiss mam i uważam, że jest na lato będzie miłym produktem do ust, w tej chwili jej nawilżanie jest dla mnie trochę za słabe.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiśniowa jest moim małym marzeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio zastanawiałam się nad tymi pomadkami w Rossmannie, ale żadnej nie wzięłam. Może jednak sobie jakąś kupię następnym razem, bo są naprawdę ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny blog, świetny post! ♥ Naprawdę bardzo mi się tu podoba. Zdecydowanie będę zaglądać częściej, więc co powiesz na wspólną obserwację? Jeżeli się zgadzasz to napisz mi na moim blogu abym mogła się odwdzięczyć, a jeżeli nie to po prostu zignoruj to pytanie ^^ Jeszcze raz, fajnie tu!♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba się skuszę na pierwszą :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wiśniowa świetnie prezentuje się na ustach:)

    OdpowiedzUsuń