niedziela, 22 września 2013

Haul kosmetyczny - wrzesień

Witajcie :)
Dzisiaj moje zakupowe zdobycze z września.



Jest tego niewiele. Niektóre kosmetyki już próbowałam, reszta czeka w kolejce :)


 
Szampon i odżywka, Intensywne wygładzanie do włosów niesfornych, Ziaja.  Szampon 6.60zł + odżywka gratis.



Maska Intensywna odbudowa do włosów zniszczonych, Ziaja. 6.20 zł




Tonik BIO aloesowy, odświeżanie twarzy, nawilżanie. Cera normalna sucha. Ziaja Gratis do zakupów produktów z ziai





Puder, Babydream  3.99 zł




Woda brzozowa, Gloria. ok. 3 zł




Szampon z ekstraktem z brzozy, Minea  2.50 zł

 
To tyle na dziś. Miłej niedzieli :)








2 komentarze:

  1. Lubię tonik Bioaloesowy, bardzo mi odpowiadał :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sporo Ziaji (niestety mnie ona uczula), a wodę brzozową miałam i powodowała przy dłuższym uzywaniu swędzenie skóry głowy :) Przy okazji zapraszam do wzięcia udziału w rozdaniu na moim blogu. Do wygrania są dwa zestawy kosmetyków i nie tylko :)

    OdpowiedzUsuń