niedziela, 29 września 2013

Joanna Naturia, odżywka z pokrzywą i zieloną herbatą - recenzja

Hej :)

Dziś niedziela, chwila odpoczynku, więc zamierzam zrobić kilka recenzji. Jako pierwszą weźmy pod lupę odżywkę do włosów Joanna Naturia z pokrzywą i zieloną herbatą.
Kiedy zaczynałam swoje włosomaniactwo, pierwszą "świadomą" odżywką jaką zakupiłam była właśnie Joanna. Miałam próbkę szamponu o tym zapachu i bardzo mi się on podobał, dlatego wybór padł na pokrzywę i zieloną herbatę.


Od producenta: 


Składniki:





Konsystencja:





Moja opinia:
Bardzo fajna, tania i przede wszystkim spełniająca swoje zadanie odżywka. Lekka konsystencja, którą ja osobiście w odżywkach b/s lubię, bo włosy się nie kleją i nie zostawia białego śladu. Jej zapach jest bardzo ładny i co dla mnie jest ważne długo utrzymuje się na włosach. Przez dłuższy czas używałam ją po każdym myciu (zanim moja kolekcja powiększyła się o dziesiątki innych odżywek :)) i jest jej jeszcze dosyć sporo, tak więc jest bardzo wydajna.  Moje cienkie i delikatne kosmetyki polubiły ją za to, że ich nie odciążała. Za to pomagała w rozczesywaniu. Kosztowała mnie jedyne 4.29, tak więc niewiele. Zawsze chętnie do niej wracam :)

Konsystencja: 1/1
Opakowanie: 1/1
Zapach: 1/1
Wydajność: 1/1
Działanie: 1/1
Cena: 1/1
Ogółem: 6/6


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz