poniedziałek, 16 września 2013

Joanna, Argan Oil, maseczka do włosów - recenzja

Hej.


Mój pierwszy (a właściwie to już drugi) post. Recenzja maski do włosów z Joanny z olejkiem arganowym.

Od producenta:
Maseczka do włosów z linii Argan Oil została wzbogacona o niezwykle cenny olejek arganowy. Płynne złoto Maroka - bo tak zwany jest również też olejek - pozyskiwany jest z upraw ekologicznych i posiada certyfikat Ecocert.
Maseczka doskonale regeneruje przesuszone włosy i zniszczone końcówki oraz likwiduje problem puszenia się włosów, nadaje im zdrowy wygląd i pożądaną przez wszystkie kobiety miękkość oraz cudowny blask.
Teraz - jeśli chcesz, aby Twoje włosy odzyskały naturalne piękno, nie musisz wyjeżdżać do Maroka ani wydawać fortuny, gdyż jeden z najcenniejszych olejków na świecie jest już dostępny w nowej linii Joanna Argan Oil.
Bogata konsystencja i piękny zapach sprawia, że pielęgnacja włosów będzie niezwykle wyjątkowym rytuałem przywracającym naturalne piękno.


Skład:

Aqua, Cetearyl Alcohol, Cetyl Alcohol, Paraffinum Liquidum, Dimethicone, Cocos Nucifera Oil, Glycerin, Stearalkonium Chloride, Argania Spinosa Kernel Oil, Cetrimonium Chloride, Polyquaternium-10, Peg-20 Stearate, Isopropyl, Alcohol, Hydroxyethylcellulose, Parfum, Hexyl Cinnamal, Dmdm Hydantoin, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Citric Acid, Ci:16255, Ci:19140

Moje wrażenie:

Maskę dostałam od koleżanki, która nie była z niej zadowolona. Natomiast dla mnie była strzałem w dziesiątkę. Poręczne opakowanie, z którego łatwo wydobywa się produkt. Konsystencja gęsta, dzięki czemu nie wylewa się miedzy palcami i nie spływa z włosów. Jego zapach jest obłędny, wyczuwalny po umyciu i wysuszeniu. Jeśli chodzi o działanie: po użyciu włosy są miękkie, lejące i mam wrażenie, że bardziej proste (z natury moje włosy są proste, ale powykręcane w różne strony). Ja osobiście wolę trzymać maski dłużej na włosach, ale nie zawsze mam czas i chęć siedzenia z turbanem na głowie :P przeważnie trzymam ją 1-2 minuty. Czy kupię ponownie? TAK :)

Pozdrawiam.

2 komentarze:

  1. A dla mnie cała seria Joanny ARGAN OIL jest do bani :((((((((((((( miałam szampon, odżywkę, maskę, mgiełkę i wszystko wysuszało mi włosy; były sianowate, ciężkie, szorstkie i trudne do rozczesania :((((((((((((((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam dużo negatywnych opinii na temat tej serii kosmetyków, na mnie jednak zadziałało. Ale każda z nas jest inna :)

      Usuń