niedziela, 29 września 2013

Ziaja, naturalna oliwkowa maska do włosów regenerująca - recenzja

Kosmetyki Ziai lubię za to, że są tanie i dobre, dlatego bez wahania wzięłam maskę ze sklepowej półki, przekonana, że zdziała na moich włosach cuda. Niestety, mam co do niej mieszane uczucia. Ale po kolei..











Moja opinia:
Maska ma gęstą konsystencje, co akurat mi odpowiada, bo nie spływa z włosów, przez co produkt się nie marnuje. Łatwo wydobyć go ze słoiczka. Nadmiar możemy z powrotem zwrócić. Czasami nakładam ją na chwilkę po myciu, a gdy mam trochę więcej czasu, pod czepek na pół bądź całą godzinę. Zapach ma całkiem fajny, utrzymuję się długo po myciu, jednak czasami mnie drażnił. Co do działania... Hmm.. Tu nie wiem co napisać :P Nie szkodziła moim włosom, ale też nic z nimi nie robiła. Może minimalnie nawilżała i ułatwiała rozczesywanie. Poza tym nic. Zdecydowanie wolę jej siostrę - intensywna odbudowa.

Konsystencja: 1/1
Opakowanie: 1/1
Zapach: 0.5/1
Wydajność: 1/1
Działanie: 0/1
Cena: 1/1
Ogółem: 4+/6

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz