poniedziałek, 7 lipca 2014

Light Lip TINT od Bell

Hej :)


Ale dzisiaj ukrop.. Ledwo co żyje przez te upały ale postanowiłam coś wystukać na klawiaturze :)


Light Lip TINT
Błyszczyk trwale barwiący usta

Barwi usta subtelnym kolorem, zapewniając im trwały makijaż.
Uwydatnia kontur ust, doskonale je wypełnia i podkreśla ich naturalny odcień.
Niesamowicie lekka formuła pozostawia na ustach aksamitny efekt czarującego koloru.
Efekt jest wielogodzinny, podobny do makijażu permanentnego!

ž Trzy opcje kolorystyczne:
- delikatny róż
- subtelna czerwień
- koralowy

Pojemność: 5,5 g
Cena: ok. 11 zł
 

Mój kolor to 11, czyli subtelna czerwień, która na ustach wygląda bardzo delikatnie..



                                                       (zdjęcia troszkę przekłamane, na żywo błyszczyk jest bardziej widoczny)



Tak jak obiecuje producent, błyszczyk jest długotrwały, nawet kilka godzin. 
Obawiałam się trochę, że będzie wysuszać moje usta, jednak mimo braku nawilżania nic takiego się nie dzieje. 
Bardzo ładnie wygląda na ustach, nie pozostawia śladu. Bez problemu można go usunąć podczas demakijażu. 
Opakowanie przyjemne, nie ma możliwości żeby coś niechcący otworzyło nam się w torebce. Aplikator łatwy w użyciu, idealnie rozprowadza kosmetyk na ustach, nie wylewa się.
Błyszczyk zostawia lekko tępą warstwę na ustach ale nie przeszkadza mi to aż tak bardzo. 

Uważam, że Light Lip TINT to bardzo fajne i ciekawe rozwiązanie dla osób szukających trwałej pomadki i pięknego, naturalnego koloru. Bardzo podoba mi się efekt jaki zostawia na moich ustach.


Miłego popołudnia :)



3 komentarze:

  1. Bardzo ładnie się prezentuje :) Ja wolę szminki/pomadki, ale jak tak na niego "pacze" to mam chęć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo delikatny, ale jak najbardziej na tak :)

    OdpowiedzUsuń