sobota, 12 lipca 2014

W poszukiwaniu najlepszego kremu BB - Eveline Cosmetics

Cześć!

Od jakiegoś czasu szukam najlepszego dla mnie lekkiego podkładu, idealnego na lato, który będzie miał w miarę dobre krycie, nie będzie zapychał a kolor będzie dopasowany do mojej karnacji.

Trafiłam jakiś czas temu na promocję w Rossmannie - 11,99 zł za BB krem marki Eveline (matujący krem BB 8w1), skusiłam się na niego bo kiedyś czytałam dobre opinie na jego temat.



 Co obiecuje producent:

Matujący krem BB 8 w 1 to innowacyjny produkt przeznaczony do codziennej pielęgnacji cery mieszanej i tłustej.
Ultralekka, beztłuszczowa formuła z FAST MATT COMPLEX™ idealnie wtapia się w cerę, nie zatyka porów, pozwala skórze oddychać. Krem łatwo i równomiernie rozprowadza się na skórze, zapewniając jej natychmiastowy efekt FAST MATT BABY FACE™ - perfekcyjnie matowej, doskonale wygładzonej skóry i długotrwale zapobiega błyszczeniu się. Odżywcza formuła z bioHYALURON COMPLEX™, koktajlem witamin (A, E, F) i proteinami jedwabiu intensywnie i długotrwale nawilża, rozświetla i wygładza cerę. Pigmenty mineralne wyrównują koloryt skóry, maskują niedoskonałości i przebarwienia. Kolagen zapewnia skórze jędrność, gładkość i elastyczność. Faktor SPF 15 doskonale chroni skórę przed promieniowaniem UVA/UVB i wolnymi rodnikami.
Krem niweluje oznaki zmęczenia oraz chroni przed niekorzystnym działaniem czynników zewnętrznych. Po zastosowaniu kremu skóra wygląda na wypoczętą i promienną, a cera zyskuje aksamitnie matowy wygląd, gładkość i ujednolicony koloryt.
Błyskawiczny efekt 8 w 1:
- długotrwale i skutecznie matuje
- zmniejsza widoczność porów
- wyrównuje koloryt cery
- pokrywa zaczerwienienia i niedoskonałości
- intensywnie nawilża 24h
- wygładza i rozświetla
- redukuje oznaki zmęczenia
- SPF 15 chroni przed UVA/UVB (deklarowaną ochronę UV osiaga się przy zastosowaniu 2 mg/1 cm2 skóry, tj. minimum 1 ml na samą twarz lub ok. 1,5 ml na twarz i szyję).
Produkt występuje w dwóch odcieniach: dla cery jasnej i śniadej.
Skrót `BB` w nazwie swojego kremu Eveline wywodzi od `Blemish Base`, nie od `Blemish Balm Cream`, więc nie jest to typowy "azjatycki" BB Cream.


 
Czy spełnił swoje 8 funkcji:

- długotrwale i skutecznie matuje niestety pod względem matowienia produkt się nie sprawdził. Zawsze po nałożeniu kosmetyku dodatkowo pudrowałam buzię (co w ogóle bez pudru byłoby totalną klapą) jednak po jakimś czasie mój nos, poliki i czoło zaczynały błyszczeć;
- zmniejsza widoczność porów tutaj mogę śmiało potwierdzić, że kosmetyk zmniejsza widoczność porów, gdzie przy moim podkładzie z Revlonu musiałam dobrze ukryć ten mankament
- wyrównuje koloryt cery krem ma lekkie krycie, ale w końcu jest to krem BB. Mimo że mam karnację średnią a twarz jest już opalona postanowiłam wziąć kolor dla cery jasnej, nie było testera żeby sprawdzić na żywo jak wygląda, ale z tego co widziałam po innych BB kremach te do cery ciemnej są za bardzo ciemne i nie chciałam ryzykować, a nawet gdyby był za jasny to można by było troszkę podziałać bronzerem. Co się okazało produkt doskonale wtapia się w cerę i nie tworzy efektu jaśniejszej twarzy


- pokrywa zaczerwienienia i niedoskonałości z zaczerwieniami radzi sobie w miarę dobrze, jednak niedoskonałości nie zakrywa.. 
- intensywnie nawilża 24h nie mam co do tego żadnych zastrzeżeń, cały dzień buźka jest fajnie nawilżona, po zmyciu także nie dopatrzyłam się żadnego wysuszenia ani podrażnienia
- wygładza i rozświetla pod względem wygładzenia i rozświetlenia kosmetyk sprawdza się świetnie. Buzia jest miękka i wygładzona a do tego pięknie pachnie a zapach utrzymuje się długo
- redukuje oznaki zmęczenia staram się dobrze wysypiać, moja twarz jest zawsze wypoczęta i w tej kwestii wypowiedzieć się nie mogę
- SPF 15 chroni przed UVA/UVB dodatkowa ochrona przed słońcem, szczególnie że kosmetyk będę używała latem. No i fajnie :)

Uważam, że krem BB jest produktem godnym polecenia dla osób które nie mają cery tłustej ani problemów z trądzikiem. Ja dalej będę szukała i testowała nowych.

Może polecicie mi jakieś dobre sprawdzone kremy tego typu?

9 komentarzy:

  1. są kremy BB, są kremy CC, DD...ciekawe co jeszcze wymyślą ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z Eveline miałam BB 6w1 ale okazał się dla mnie za ciemny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam i bardzo go lubię, używam już chyba 3 tubkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. BB maseczka Pełnia Blasku Dermika - Bardzo polecam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Używałam go kiedyś i przez jakiś czas byłam zadowolona. Matowił wcale nie tak kiepsko, ale fakt, że trzeba było go przypudrować. Teraz używam kremu CC z MIYO i jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie wcale nie matowi.. Możliwe, że wypróbuje tego kremu z MIYO, dzięki Kochana :)

      Usuń
  6. Ja jakoś nie jestem przekonana do kremów BB ani CC :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja polecam od AVON BB ANEW:):) dla mnie na razie najlepszy wybór:)

    OdpowiedzUsuń