wtorek, 29 października 2013

Moje czesadła

Tak jak już kiedyś pisałam, opowiem o moich "czesadłach" :)

Szczotka Tangle Free i grzebień The Body Shop

Swój Tangle Free kupiłam w Glitterze za 34.90 jakieś dwa miesiące temu. Szczotka dostępna była jeszcze w kolorze czarnym.

 Moja szczotka posiada wygodną rączkę, dzięki której znacznie łatwiej jest się nią posługiwać.


Zachęcona samymi pozytywnymi opiniami na temat Tangle Teezer postanowiłam sama zainwestować w to cudo.
Szczotka bardzo dobrze rozczesuje moje włosy, nie ciągnie, nie szarpie, jednak puszy moje włosy, dlatego też nie stosuje na co dzień. Używam jej przed każdym myciem włosów (wtedy po myciu nie mam ich splątanych i łatwo mi je rozczesać), bądź nałożeniem olejku. Bardzo lubię robić sobie także masaż skóry głowy.

Jak myje szczotkę:
Na samym początku wykałaczką bądź szpiclem od grzebienia do tapiru, gdy mam go pod ręką usuwam włosy ze szczotki. Następnie delikatnie myje ciepłą wodą z szamponem z Babydream. Odstawiam do wyschnięcia i szczotka jak nowa :)

Nigdy nie kładę szczotki do dołu ząbkami! (no dobra do zdjęcia położyłam ale tylko na sekundkę, żeby zrobić zdjęcie ;P) Niestety nie posiada ona nakładki chroniącej takiej jaka dołączona jest do oryginalnej TT. A szkoda..


Mój ulubieniec! Grzebień z The Body Shop, który na specjalne życzenie przywiozła moja koleżanka z Warszawy, ponieważ w moim mieście nie ma TBS.
Kosztował ok 20 zł i służy mi już rok.
Tak jak TF rozczesuje moje włosy przed myciem, tak ten grzebień rozczesuje je po myciu. Czeszę włosy jeszcze mokre, delikatnie, tak aby ich nie ciągnąć i nie niszczyć. W ciągu dnia również przeczesuję włosy tym grzebieniem, nie puszy ich.

Grzebień myje ciepłą wodą z szamponem Babydream i nic kompletnie się z nim nie dzieje, mimo, że jest wykonany z drewna.

Używałyście kiedyś TT/TF lub grzebienia z TBS? Jakie są wasze wrażenia? :)

3 komentarze:

  1. Mam podobny zestaw, tyle że używam oryginalnego TT, a mój grzebień z szeroko rozstawionymi włosami jest plastikowy, różowy w kwiatuszki i ma pewnie z 10 lat :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiedziałam, że ta szczotka nazywa się TF :) mam taką czarną :)

    OdpowiedzUsuń