wtorek, 5 sierpnia 2014

Moje lumpeksowe zdobycze ostatnich dni..

Witajcie :)


Dawno, daawno temu zaczęła się moja przygoda ze sklepami typu "tania odzież"... Prawda jest taka, że gdyby nie one to moja szafa była by o połowę mniejsza. I właśnie dlatego znowu zaczęłam odwiedzać lumpeksy.. W ciągu tych kilku dni zdobyłam całkiem fajne łaszki... Z resztą sami zobaczcie:


Letnia sukienka z H&M jak widać jeszcze z metką - ok. 4 zł


Luźna koszula, która strasznie mi się podoba. Ma dłuższy tył, do dżinsów wygląda genialnie. Jest zwiewna, ma przepiękny kolor ciemnej zieleni, Atmosphere, ok. 8 zł

Bluzka idealna na lato. Zwiewna w urocze jasno pudrowe kropeczki. River Island 4 zł

Ta bluzeczka ma baardzo miły w dotyku materiał. USCO 2 zł

Taka sama jak wyżej, z tym że jak widać "Jack Daniels", no name 2 zł

Nie często można zobaczyć mnie w bluzach, ale ta będzie idealna do biegania, bądź spacer z psem, Adidas 20 zł

W tym kombinezonie po prostu się zakochałam. Ma cieniutki materiał, więc jest idealna na upały, świetnie prezentuje się z dżinsową kurtką, Atmosphere, ok. 4 zł

Dopasowana spódnica w pas. Piękny kolor butelkowej zieleni. No name, 3 zł



Szpilki kupiłam z myślą o weselu, ponieważ mają mały obcas, a ja wręcz nie cierpię męczyć się na wysokich szpilach. New Look, 14 zł



Nie wiem czy są to oryginalne Conversy, nie znam się, ale podobają mi się takie trampki tym bardziej że kosztowały 20 zł w razie co, nie będzie szkoda :)


Chyba znowu zaczynam mieć fazę na "szmatławce" :D



Jak Wam się podobają moje zdobycze?



5 komentarzy:

  1. fajna jest ta zielona koszula. gratuluje łupów, bo nie każdy ma talent do grzebania w lumpeksach :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam lumpeksy, zawsze znajdą się jakieś perełki za grosze ;) Zielona koszula-cudowna :D

    OdpowiedzUsuń