niedziela, 24 sierpnia 2014

Niedziela dla włosów #4

Hejka :)


W końcu zmobilizowałam się, żeby zrobić niedziele dla włosów. Przez dwa tygodnie nie miałam na to czasu, bo musiałam szybko umyć głowę i wyjść. Ale dziś miałam troszkę więcej czasu..

Z samego rana kudełki spryskałam serum olejowym (woda, olejki Alterra limetka i oliwa, migdał i papaja, olejek Amla, olejek Babydream, gliceryna) i trzymałam z 3 godziny.
W między czasie przygotowałam sobie maskę z siemieniem lnianym: 1,5 łyżki ziarenek na ponad trochę pół szklanki wody, zagotowałam, zaparzyłam i odstawiłam do wystygnięcia. Potem jeszcze dodałam do tego łyżkę maski Biovax maseczka intensywnie regenerująca, naturalne oleje i pod czepek na pół godziny.
Spłukałam tylko wodą, najpierw ciepłą potem letnią.

Włosy po tym SPA są teraz nawilżone, sypkie, błyszczące. Są zdyscyplinowane. One po prostu kochają siemie lniane. Muszę zdecydowanie częściej robić im taką maskę :)

Miłej niedzieli! 

2 komentarze:

  1. Szkoda że nie pokazałaś zdjęcia ale domyślam się z opisu że włosy są bardzo zadowolone z takiego dopieszczenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie miałam możliwości zrobienia zdjęcia, ale następnym razem postaram się bardziej :)

      Usuń