sobota, 16 listopada 2013

Mini haul

Hej.

Z racji tego, że otrzymałam ostatnio paczkę, na którą długo czekałam i jestem strasznie podekscytowana tym, że mam ją już w swoich łapkach, muszę się wam nią pochwalić a także kosmetykami, które zakupiłam w ostatnim czasie.
Jest tego nie wiele, ale do rzeczy:

TADAM :)

Zamówienie ze strony Skarby Syberii. I w końcu jest :) Oczywiście musiałam wypróbować kosmetyki do włosów z serii Receptury Babuszki Agafii :P
-Drożdżowa maska do włosów, przyśpiesza wzrost włosów - 13,90
-Naturalny ziołowy tonik przeciw wypadaniu włosów - 17,90

Rossmann:
-Isana, krem do ciała z owocem granatu i figą - 9,90
-Babydream, chusteczki pielęgnacyjne - 2,19

Zakup z biedronki, zrobiony już dawno temu, ale nie miałam okazji pokazać.
DeBa, Bio Vital, odżywka do włosów - 4,99

To tyle, jeśli chodzi o moje zakupy w październiku :)

Pozdrawiam


5 komentarzy:

  1. U nikogo nie przeczytałam, żeby ta maska Babuszki Agafii przyśpieszyła porost :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jej jeszcze nie stosowałam, ale mam cichą nadzieję, że jednak trochę podziała na porost :)

      Usuń
  2. Maska RBA od dawna jest na mojej liście, jestem bardzo ciekawa jak się sprawdzi u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Maskę drożdżową chciałabym kiedyś przetestować

    OdpowiedzUsuń