wtorek, 26 listopada 2013

TAG: Kierowcą Być

Przeglądając dzisiaj najnowsze wasze posty natknęłam się na TAG u Anwen (ja również nie zostałam otagowana, ale czekać nie będę i zabieram się do pisania) i bardzo mi się spodobał, ponieważ lubię jeździć autem :)

Tak więc przejdźmy do rzeczy :)

1. Za którym razem zdałaś/eś prawo jazdy?
Za drugim, więc nie jest aż tak źle :) Zdając za pierwszym razem, palnęłam taką głupotę, że aż żal się chwalić ;D

2. Ile lat masz już prawo jazdy?
Ponad 3 lata :)

3. Jakie kategorie prawa jazdy posiadasz?
Na razie tylko B. Miałam kiedyś marzenie, żeby jeździć tirami, ale w chwili obecnej nie mam na to czasu i wiadomo, że troszkę to jednak kosztuje :P (Mój tata jest zawodowym kierowcą, jeździł autobusami, teraz jeździ ciężarówkami, więc chyba mam to we krwi)

4. Jakim samochodem odbyłaś/eś swoją pierwszą samodzielną jazdę?
Moim niezastąpionym VW Passatem :)

5. Za co dostałaś/eś pierwszy mandat?
Haa, nie dostałam jeszcze ani jednego mandatu.. na razie :P

6. Twój ulubiony zapach do samochodu? 
Nie lubię zapachów do samochodu, boli mnie od nich głowa i często jest mi niedobrze podczas jazdy

7. Jaki rodzaj muzyki słuchasz jeżdżąc autem?
Przeważnie włączam radio i słucham tego co akurat leci 

8. Co jest dla ciebie "MUST HAVE" w twoim aucie?
W sumie to nie mam takiego swojego MUST HAVE. W dni słoneczne okulary przeciwsłoneczne, bo nic nie widzę

9. Jak często sprzątasz swoje auto?
Baaardzo rzadko. Robi to tato, bo twierdzi, że ja zrobię to źle i oczywiście on może robić to nawet do kilku godzin :P

10. Jaka była twoja najdalsza podróż samochodem jako kierowca?
Jakiejś dłuższej podróży sobie nie przypominam. Jeżdżę dużo ale są to raczej krótkie odległości.

11. Czy zdarzyło ci się kiedyś złapać gumę i zmieniać przebitą oponę?
Na szczęście nic takiego mi się nie przytrafiło 

12. Mapa papierowa czy nawigacja?
Nawigacja z czystego lenistwa :)

13. Czy lubisz podróżować jako pasażer?
Tak, ale nie lubię jeśli kierowca jedzie bardzo wolno albo 'szarpie' ponieważ jest mi od razu niedobrze 

14. Preferujesz spokojną czy szybką jazdę autem?
Szybką, ale bez przesady :)

15. Czy zawsze zwracasz uwagę na znaki?
Gdy jestem gdzieś pierwszy raz to wiadomo, że muszę to robić, ale najczęściej jeżdżę drogami które znam na pamięć

16. Co najbardziej denerwuje cię u innych kierowców?
Nie puszczanie kierunkowskazów :/ Ostatnio bardzo często spotykam się z takim zapominalstwem a że z natury jestem niecierpliwa od razu się denerwuje i klnę pod nosem :D 

17. Jaką porą roku lubisz jeździsz autem i dlaczego?
Dla mnie jest to bez różnicy, chociaż w lato nie lubię gdy świeci słońce. Natomiast wiadomo, że w zimę kiedy pada śnieg trzeba bardziej uważać na ulicy i jest to pewne utrudnienie dla kierowcy. Z resztą sami wiemy, że dla niektórych śnieg i ślizgawa nie jest przeszkodą i pędzą nie patrząc na innych... Gorzej jak się na takiego trafi :/

18. Jazda w dzień czy w nocy?
Noc :)

19. W czasie upału otwarta szyba czy klimatyzacja?
Klimatyzacja 

20. Jaki jest twój wymarzony samochód?
Audi :) bardzo mi się podobają :) najlepiej takie A3:

(Mam nadzieję, że kiedyś moje marzenie się spełni :))

Pozdrawiam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz