środa, 17 września 2014

Konkurs z Seboradin - wygraj kurację Przeciw Wypadaniu Włosów

Witajcie Kochane :)


Razem z firmą Seboradin chciałabym zorganizować dla Was konkurs, w którym do wygrania jest kuracja przeciw wypadaniu włosów. 


Uwaga!
Wygrywają aż 4 osoby
Nagroda główna:
Kuracja Seboradin Przeciw Wypadaniu Włosów (szampon, balsam, lotion, maska)
Trzy nagrody dodatkowe:
Balsam Seboradin Przeciw Wypadaniu Włosów

Co należy zrobić aby wygrać:
- Odpowiedzieć na pytanie:  "Jakie są składniki aktywne Nowości Seboradin - Balsamu Przeciw Wypadaniu Włosów oraz dlaczego gęste i zdrowe włosy są dla Ciebie tak ważne?"
- Byś publicznym obserwatorem mojego bloga

Dodatkowo można polubić funpage Marki Seboradin "Moc Włosów" mojego funpage'a "wants to have beautiful long hair" 
Będzie mi niezmiernie miło jeżeli udostępnicie publicznie informację o konkursie (baner, post, info na fb)

Więcej informacji na temat kuracji możecie przeczytać na stronie producenta www.seboradin.pl

Konkurs potrwa 8 dni, czyli do 25.09.2014

Spośród wszystkich zgłoszeń wylosujemy osoby, które poprawnie odpowiedzą na pierwsze pytanie oraz w najbardziej kreatywny sposób opiszą czemu gęste i zdrowe włosy są dla nich ważne. 

Regulamin:
1. Organizatorem konkursu jestem ja, fundatorem nagród jest firma Seboradin.
2. Konkurs trwa od 17.09.2014 do 25.09.2014
3. Aby wziąć udział w konkursie należy prawidłowo wypełnić formularz zgłoszeniowy i odpowiedzieć na pytanie konkursowe
4. Zwycięzcy zostaną wybrani na podstawie najciekawszych odpowiedzi
5. Każda osoba biorąca udział w rozdaniu może zgłosić się tylko raz
6. Rozdanie nie podlega podlega Przepisom ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4 poz. 27 z późniejszymi zdaniami)


WZÓR:

1. Odpowiedź na pytanie:
2. Obserwuję jako:
3. Email:

Serdecznie zaprasza do udziału bo nagrody są bardzo ciekawe :)

26 komentarzy:


  1. 1. Odpowiedź na pytanie: Balsam zawiera : wyciąg z nasturcji,wyciąg z palmy sabałowej,
    wyciąg z arniki,
    wyciąg z rukwi wodnej,
    wyciąg z bluszcza
    wyciąg z cytryny,
    wyciąg z nagietka,
    wyciąg z jasnoty,
    wyciąg z rozmarynu,
    wyciąg z karczocha,
    wyciąg z szałwii,
    olej arganowy ;

    Piękne, zdrowie i gęste włosy ? Nic trudnego, bierz się do roboty mój kolego. Zdrowe odzywanianie i regularne końcówek podcinanie na pewno ułatwi Twoje zadanie. Suplementy, ampułki i wcierki to wspomagacze każdej długowłosej właścicielki. Eliminuj wypadanie i ograniczaj rozdwajanie poprzez regularne kosmetyków marki Seboradin używanie. Kuracja odpowiednio dobrana do Twojego włosa sprawi, że nigdy więcej nie zwiesisz już nosa. Bujna czupryna o oślepiającym blasku będzie powodem do gromkiego oklasku ;)

    2. Obserwuję jako: Karolina K
    3. Email: kaaarooolinciaaa@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  2. 1.Balsam ten zawiera : wyciąg z arniki,wyciąg z jasnoty,wyciąg z nasturcji,wyciąg z palmy sabałowej,olej arganowy ,wyciąg z rukwi wodnej,wyciąg z bluszcza,wyciąg z cytryny,wyciąg z nagietka,,wyciąg z rozmarynu,wyciąg z karczocha,wyciąg z szałwii
    Gęste i zdrowe włosy są dla mnie bardzo ważne ponieważ w czerwcu 2015 biorę slub i do tego czasu chciałabym mieć długie włosy:)Choroba oraz duży stres związany z śmiercią taty bardzo je osłabiły i bardzo wypadały,a teraz chciałabym je wzmocnić przy pomocy kosmetyków z seri Seboradin.
    2.Obserwuję jako Ewelina
    3.ewelinam-1988@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. 1a : Aktywne składniki balsamu Seboradin Przeciw Wypadaniu Włosów to w szczególności : wyciąg z nasturcji, wyciąg z palmy sabałowej, wyciąg z arniki, wyciąg z rukwi wodnej, wyciąg z bluszcza, wyciąg z cytryny, wyciąg z nagietka, wyciąg z jasnoty, wyciąg z rozmarynu, wyciąg z karczocha, wyciąg z szałwii, oraz olejek arganowy.

    1b : Gęste i zdrowe włosy są dla mnie bardzo ważne, bo takich nie posiadam. Jeszcze rok temu cieszyłam się pięknymi, długimi kosmykami sięgającymi do połowy pleców. Były zdrowe i piękne. Pomijając mankamenty mojej figury, czy choćby za długi nos, włosy zawsze stanowiły dla mnie powód do dumy. Dodawały mi pewności siebie, czułam się atrakcyjniejsza i kobieca. Nigdy w życiu nie miałam krótkich włosów - zawsze długie włosy były dla mnie ważne. Niestety na początku tego roku spadła na mnie okropna choroba, przez którą do dziś zmagam się z wypadaniem włosów. Nie potrafię tego powstrzymać żadnymi środkami..a moje włosy? Nie ma ich już praktycznie wcale :( Fakt : nowe odrastają ... ale ile to lat trzeba, żeby zaczęły prezentować się w miarę dobrze i "zapełniać" widoczne ubytki. Włosy sięgają teraz ledwo za ramiona, musiałam je wyrównać :( Za każdym razem ciężko to znoszę. Wypadanie włosów jest bardzo przykrym stanem fizycznym i psychicznym. Szczególnie źle znoszą go kobiety. Od lat włosy uchodzą za atrybut piękna,atrakcyjności i kobiecości. Stąd,gdy tracimy włosy, może pojawić się u nas nawet depresja... Wielokrotnie płakałam z tego powodu, nie chciałam przebywać wśród ludzi..którzy ciągle dopytywali "Co zrobiłaś z włosami?". Powoli godzę się z myślami,że trzeba czasu i cierpliwości... Powoli wracam do normy. Włosy bardzo powoli, ale też dają oznaki małej współpracy. Liczę na produkty Seboradin przeciw wypadaniu włosów - bo Seboradin według mnie to jedna z lepszych firm dermokosmetycznych dostępnych w Polsce, a ich produkty już kiedyś pomogły mi (seria regeneracyjna) w walce o zdrowe, piękne włosy.

    2. Obserwuję jako: Długie Włosy

    3. E-mail: włosymuszabycdlugie@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Obserwuję jako Marzena T
    mail : marszalek.marzena@gmail.com
    Odpowiedź na pytanie konkursowe :
    Aktywne składniki balsamu
    wyciąg z nasturcji,
    wyciąg z palmy sabałowej,
    wyciąg z arniki,
    wyciąg  z rukwi wodnej,
    wyciąg z bluszcza
    wyciąg z cytryny,
    wyciąg z nagietka,
    wyciąg z jasnoty,
    wyciąg z rozmarynu,
    wyciąg z karczocha,
    wyciąg z szałwii,
    olej arganowy,

    Zdrowe i gęste włosy
    Każda kobieta chce mieć
    Bo dzięki niemu
    Pewniej czuje się
    Włosy ładne i zadbane
    Określają każdą damę
    Dodaję jej wdzięku i uroku
    I sprawiają, że każdy ogląda się za nami na każdym kroku
    Dzięki pięknym włosom
    Pewniejsze czujemy się
    Bo nie od dziś każdy wie
    Że włosy wizytówką kobiet stały się
    Dzięki nim widać, że kobieta o siebie dba
    Bo piękne włosy
    To wizytówka każdej z nas

    OdpowiedzUsuń
  5. SKŁADNIKI AKTYWNE:
    wyciąg z nasturcji,
    wyciąg z palmy sabałowej,
    wyciąg z arniki,
    wyciąg z rukwi wodnej,
    wyciąg z bluszcza
    wyciąg z cytryny,
    wyciąg z nagietka,
    wyciąg z jasnoty,
    wyciąg z rozmarynu,
    wyciąg z karczocha,
    wyciąg z szałwii,
    olej arganowy,

    Gęste i zdrowe włosy są dla mnie bardzo ważne. Włosy to atrybut każdej kobiety. Zawsze miałam długie włosy, aczkolwiek ich świadoma pielęgnacja zaczęła się ok. rok temu. Pielęgnacja wcale nie musi być czasochłonna i trudna, wystarczy naprawdę niewiele aby włosy stały się naszą wizytówką. W pełni zdrowe, ładne włosy dodałyby mi jeszcze większej pewności siebie. Dbanie o nie sprawia mi dużą frajdę, uwielbiam także dzielić się opiniami, wymieniać spostrzeżeniami. Mimo wielu pochwał dalej walczę o satysfakcjonującą dla mnie długość. Ostatnio także borykam się z wypadaniem włosów. Nie wiem co się z nimi dzieje, ale widok dużej ilości włosów na szczotce, dywanie naprawdę mnie przeraża. Słyszałam wiele pozytywnych opinii o tej serii, szczególnie marzy mi się wypróbowanie szamponu. Nie ukrywam, że bardzo bym chciała wprowadzić serię tych kosmetyków do mojej pielęgnacji. Gęste, zdrowe włosy dodałyby mi energii, sprawiłyby uśmiech na mojej twarzy.

    Obserwuję jako Hair World
    email kamilab1993@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  6. 1. Składniki te to wyciągi z: nasturcji, palmy sabałowej, arniki, rukwi wodnej, bluszcza, cytryny, nagietka, jasnoty, rozmarynu, karczocha, szałwii oraz olej arganowy.

    Ja właśnie od jakiegoś czasu walczę o może nie tyle gęste włosy, bo takie mam z natury, ale o zdrowo wyglądające. Piękne, zadbane włosy dodają uroku i pewności siebie i są według mnie najlepszą biżuterią kobiety, dlatego dbam o nie jak mogę, szukam wciąż lepszych kosmetyków, by w końcu wydobyć z nich blask zdrowych włosów ( inna sprawa z jakim efektem ;))

    Obserwuję jako: Justyna Pezdek
    E-mail: magda38912190@hotmail.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. 1. Odpowiedź na pytanie:

    a) Aktywne składniki balsamu Seboradin Przeciw Wypadaniu Włosów to w szczególności : wyciąg z nasturcji, wyciąg z palmy sabałowej, wyciąg z arniki, wyciąg z rukwi wodnej, wyciąg z bluszcza, wyciąg z cytryny, wyciąg z nagietka, wyciąg z jasnoty, wyciąg z rozmarynu, wyciąg z karczocha, wyciąg z szałwii, oraz olejek arganowy.

    b) Gęste i zdrowe włosy są dla mnie bardzo ważne, ponieważ są na ten moment tylko moim marzeniem. Zmagam się ze skutkami bardzo intensywnego wypadania i przerzedzenia moich włosów. Podjęłam tą walkę już dobre parę miesięcy temu, jednak efekty są tak mizerne, że ciężko się wypowiadać nawet. Chodzi o to,że włosy rosną stosunkowo wolno - zanim moje odzyskają formę, musi minąć parę lat. To strasznie przygnębiająca sprawa. Dodatkowo wciąż wypadają..Jak mogę
    ratować włosy, które nie chcą pozostać na mojej głowie? :( Zdrowe, gęste włosy są w tym momencie dla mnie czymś nieosiągalnym. Człowiek w takich chwilach
    traci pewność siebie, czuje się źle ze sobą, ma stany przygnębienia. Czasami
    nawet zauważam,że ograniczyłam kontakty społeczne, byleby nie musieć pokazywać się w "aktualnym" włosowym wydaniu. Zdrowe i gęste włosy to ozdoba każdej kobiety, to wizytówka piękna i zdrowia, to atrakcyjność i kobiecość w jednym.Gdy się to traci w jeden moment, naprawdę ciężko zachować spokój i komfort psychiczny. Sytuacja czasami przerasta. Produkty Seboradin cenię sobie i mam o nich bardzo dobre zdanie. Tej kuracji jeszcze nie dane było mi używać. Być może byłaby to dla mnie szansa, na choćby minimalny krok do przodu w walce o zdrowe i gęste kosmyki.

    2. Obserwuję jako: Ewelina Gie

    3. Email: ewelinag122@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1. Odpowiedź na pytanie: wyciąg z nasturcji, wyciąg z palmy sabałowej wyciąg, z arniki, wyciąg z rukwi wodnej, wyciąg z bluszcza, wyciąg z cytryny, wyciąg z nagietka, wyciąg z jasnoty, wyciąg z rozmarynu, wyciąg z karczocha, wyciąg z szałwii, olej arganowy
      Zdrowe i geste włosy to moje marzenie, do zrealizowania ktorego dąże juz prawie 2 lata. Świadoma pielęgnacja pomogła mi doprowadzić do ładu moja czuprynę, jednak wypadnie jest w dalszym ciagu moja zmorą... Mam nadzieję, ze wygranie tej nagrody pomoze mi w 100% cieszyć się włosami :)
      2. Obserwuję jako: Marta Cholewa
      3. Email: marta_cholewa@interia.eu
      4. Lubię Moc włosów jako: Marta Cholewa

      Usuń
  11. Odpowiedzi:
    1. Aktywne składniki balsamu przeciw wypadaniu włosów Seboradin to wyciąg z nasturcji, wyciąg z palmy sabałowej, wyciąg z arniki, wyciąg z rukwi wodnej, wyciąg z bluszcza, wyciąg z cytryny, wyciąg z nagietka, wyciąg z jasnoty, wyciąg z rozmarynu, wyciąg z karczocha, wyciąg z szałwii oraz olej arganowy.
    2. Dlaczego gęste i zdrowe włosy są dla mnie tak ważne? Od lat borykam się z niską samooceną i brakiem pewności siebie. Zaczęło się to z początkiem okresu dojrzewania. Spoglądając w lustro, widziałam tylko wady - małe oczy, trądzik, duży nos, odstające uszy, przetłuszczające się włosy i wiele, wiele innych. Zawsze czułam się gorsza od innych, mniej atrakcyjna, mniej warta. Wstydziłam się poznawać nowych ludzi, wydawało mi się, że podczas rozmowy przyglądają mi się i widzą wszystko to, co skrupulatnie staram się ukrywać. Któregoś dnia koleżanki w szkole powiedziały mi: "Ale ładnie błyszczą Ci się włosy! Masz je takie zdrowe!". Po przyjściu do domu przyjrzałam się i pomyślałam - "faktycznie!". Pogrzebałam troszkę w internecie, zaczęłam próbować domowe maseczki, kupiłam odżywkę do włosów oraz delikatny szampon i przepadłam... Każdego dnia przeglądałam blogi z rozdziawioną buzią pochłaniając wiedzę jak gąbka i wykorzystując ją do pielęgnacji moich włosów. Oczywiście nie trzeba było długo czekać na efekty - nie minęło wiele czasu, a zaczęły się sypać komplementy. Włosy stały się moim atutem, dodają mi pewności siebie i są moją wizytówką. Często myślę: "Okey, nie mam długich i gęstych rzęs, czy długich nóg jak moja koleżanka, ale mam zadbane i ładne włosy!". Zrozumiałam, że każda kobieta jest wyjątkowa na swój sposób - nie tylko błękitne oczy jak u lalki, płaski brzuszek czy gładka, promienna cera sprawiają, że wyglądamy ładnie, często wystarczą zadbanie dłonie lub włosy, błysk w oku albo szczery uśmiech oraz przede wszystkim to, jak myślimy o sobie. :) Dbanie o włosy stało się moim hobby. Każdego dnia staram się je ulepszać.

    pozdrawiam, Patiszonek :)
    kurczak5000@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  12. 1. Odpowiedź na pytanie:
    Aktywne składniki
    wyciąg z nasturcji,
    wyciąg z palmy sabałowej,
    wyciąg z arniki,
    wyciąg z rukwi wodnej,
    wyciąg z bluszcza
    wyciąg z cytryny,
    wyciąg z nagietka,
    wyciąg z jasnoty,
    wyciąg z rozmarynu,
    wyciąg z karczocha,
    wyciąg z szałwii,
    olej arganowy,

    A gęste włosy to moje marzenie od czasu kiedy wypadło mi bardzo dużo włosów i przyczyna do tej pory nie jest znana :) Miałam długie i ładne włosy, których mi teraz brakuje :) Ciągle szukam idealnego produktu, który pomoże im odrosnąć :)
    2. Obserwuję jako: Pink Lipstick
    3. Email: pinklipstickmua@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  13. 1/ wyciąg z cytryny, ,wyciąg z nasturcji, wyciąg z arniki, wyciąg z rukwi wodnej, wyciąg z bluszczu, wyciąg z nagietka, wyciąg z rozmarynu, wyciąg z karczocha, wyciąg z szałwii, oraz olejek arganowy, wyciąg z palmy sabałowej ,wyciąg z jasnoty.

    Burza włosów to mój ulubiony stan pogody, bo natura nie rozpieściła mnie pod tym względem. Od urodzenia mam słabe, rzadkie włosy i gdyby nie kosmetyki oraz to, że bardzo o nie dbam wyglądałby beznadziejnie. Są bardzo wrażliwe na stres. Kiedy świat wali mi się na głowę, wypadają garściami. Kuracja Seboradin nie raz ratowała je z opresji. Jest skuteczna i cieszę się, że w laboratorium wciąż pracują, aby działała jeszcze szybciej i lepiej, bo włosy to połowa urody, a każda kobieta chce ją mieć w całości. ;-)

    2/obserwuję jako The Apoccalipsa, fb Kasia Stankiewicz
    3/ email apoccalipsa@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. 1 Składniki aktywne balsamu to wyciąg z nasturcji,wyciąg z palmy sabałowej, z arniki, wyciąg z rukwi wodnej, wyciąg z bluszcza i z cytryny,wyciąg z nagietka, z jasnoty, wyciąg z rozmarynu oraz wyciąg z karczocha i z szałwii oraz olej arganowy.
    2 Gęste i zdrowe wlosy sa dla mnie naprawdę ważne ponieważ…tak naprawdę nigdy takich nie miałam ;/ Mam bardzo mało cienkich wlosow. Nawet koka nie potrafie zrobić bo wychodzi palemka haha. O produktach Seboradin wiele czytałam na forach czy tam blogach. Biore udział w konkursie bo może to jest wlasnie to na co czekaja moje wlosy. Może Seboradin pomoze mi z moim problemem i moje wlosy będą geste i zdrowe. Przeciez to naprawdę, tak jak pisza moje poprzedniczki wizytowka każdej kobiety Geste wlosy dodaja moim zdaniem pewności siebie,poczucia wartości, kobieta czuje się piekna. A ja? Z tymi trzema włosami na krzyz czuje się niepewnie. Pracuje w miejscu w którym mam staly kontakt z ludzmi, zwłaszcza z przedstawcielami plci przeciwnej. Gdy patrza na mnie, mam nadzieje ze patrza na moje przeswiety na glowie. Naprawde mam z tym problem. Zawssze zazdroszczę kobietom z prostymi zebami, pięknym uśmiechem i pięknymi włosami. Żeby wyprostowalam aparatem, teraz kolej spelnic drugie marzenie i pomoc moim włosom i sobie, by poczuc się lepiej i pewniej
    2 obserwuje jako SemiSweetLychee
    3 semisweetlychee@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  16. 1 Składniki aktywne balsamu to wyciąg z nasturcji,wyciąg z palmy sabałowej, z arniki, wyciąg z rukwi wodnej, wyciąg z bluszcza i z cytryny,wyciąg z nagietka, z jasnoty, wyciąg z rozmarynu oraz wyciąg z karczocha i z szałwii oraz olej arganowy.
    2 Geste i zdrowe wlosy sa dla mnie bardzo ważne, chyba jak dla każdej kobiety. Kazda z nas da o to by były piękne i zadbane . Także:
    " Seboradin niech wkrótce przybywa,
    z każdym jego muśnięciem włosów niech przybywa.

    2 obserwuje jako : Cztery Pory
    3 mail : porycztery@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Aktywne składniki to: wyciąg z nasturcji, wyciąg z palmy sabałowej, wyciąg z arniki, wyciąg z rukwi wodnej, wyciąg z bluszcza, wyciąg z cytryny, wyciąg z nagietka, wyciąg z jasnoty, wyciąg z rozmarynu, wyciąg z karczocha, wyciąg z szałwii, oraz olej arganowy.

    Gęste i zdrowe włosy to atut każdej kobiety. Długie i zadbane są w stanie przykuć uwagę wszystkich. Od dawna marzę o takich włosach. Staram się jak mogę - nakładam olejki, maski, odżywki, wcieram przeróżne wcierki. Jednak moim ogromnym problemem jest to, ze włosy wypadają. Dziennie potrafi wypaść mi ok. 200 włosów, a podczas mycia kolejne 100. Często słyszę od bliskich 'Twoje włosy są wszędzie. Po co tak o nie dbasz skoro i tak cały czas ci wypadają'. Mimo wszystko, włosomaniactwo jest moim hobby. Chciałabym pokazać wszystkim, ze można mieć piękne włosy jeśli tylko potrafi się o nie zadbać. Chcę żeby włosy były również moim największym atutem. Mam nadzieję że Seboradin by mi w tym pomógł.

    Obserwuję jako: nonvoltile
    e-mail: asia.necka@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Odpowiedź na pytanie:
    1. Składniki aktywne: wyciąg z nasturcji, wyciąg z palmy sabałowej, wyciąg z arniki, wyciąg z rukwi wodnej, wyciąg z bluszcza wyciąg z cytryny, wyciąg z nagietka, wyciąg z jasnoty, wyciąg z rozmarynu, wyciąg z karczocha, wyciąg z szałwii, olej arganowy.
    2. Zadbany, zdrowy, gęsty włos? Takim niestety nie obdarzył mnie los.
    Jest to dla mnie problem nie mały, sprawić by włosy na głowie zostały.
    Dlatego im mniej ich na szczotce znajduję, tym bardziej me serce się raduję
    Bo gęste, piękne i zdrowe włosięta sprawiają, że buzia jest uśmiechnięta.
    Krótko mówiąc tak ważna to sprawa bo włosy to najpiękniejsza kobiety oprawa ;p

    Obserwuję jako: katerina03
    e-mail: zwila26@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. 1. Składniki aktywne:
    wyciąg z nasturcji,
    wyciąg z palmy sabałowej,
    wyciąg z arniki,
    wyciąg z rukwi wodnej,
    wyciąg z bluszcza
    wyciąg z cytryny,
    wyciąg z nagietka,
    wyciąg z jasnoty,
    wyciąg z rozmarynu,
    wyciąg z karczocha,
    wyciąg z szałwii,
    olej arganowy,

    Dlaczego gęste i zdrowe włosy są dla mnie tak ważne:

    S..zarobury nadszedł wrzesień
    wraz z nim chłodna , wietrzna jesień
    czas dla włosów niełaskawy
    potwierdzają się obawy,
    że pojawią się problemy
    coś poradzić na nie chcemy

    E..sencja kobiety i piękność
    to zdrowych włosów objętość
    i jak się nie przejmować
    gdy czupryna niezbyt zdrowa
    wiedzą przecież wszystkie dziewczyny
    jakie mogą być tego przyczyny
    lecz najgorsza drogie panie
    to jest włosów wypadanie!

    B..o gęste, zdrowe włosy to bardzo ważna sprawa
    dbanie o ich wygląd to dla mnie podstawa
    błysk i miękkość końce podcięte
    wtedy właśnie czuję, że się naprawdę piękne

    O..zdoba największa to przecież włosy
    koczki, fale, loki, kłosy..
    piękny makijaż, ubranie to bzdura
    gdy na głowie niechlujna fryzura

    R..zeczywistość poza tym jest taka :
    włosy przyciągną wzrok chłopaka
    gdy w burzy lśniących fal ręce swe zanurzy
    w zadbanej tafli włosów na pewno się zadurzy

    A.. urok i wdzięk to słodkie atrybuty
    nie dodadzą ich aż tyle sukienki
    nie dodadzą nowe buty
    które szybko wyjdą z mody
    włosy nadal dodawać będą urody

    D..odają także pewności siebie
    naturalna z nich biżuteria
    lekkim ruchem odrzucam loki za siebie
    jak łatwo przychodzi teraz kokieteria

    I.. radość wielką mam, gdy o siebie dbam
    zabawa przy tym spora
    olejki, szampony, balsamy
    spa włosowe to zapachów pięknych pora
    w lustro się spojrzeć nie boję teraz
    po kilku zabiegach w łazience
    znajomi myślą, że byłam u fryzjera
    a ja sama wzięłam włosy w swoje ręce

    N..o i blogi – lektura wspaniała
    godzinami je mogę przeglądać
    kopalnia wiedzy to przecież niemała
    i motywacja by dobrze wyglądać
    warto więc odżywiać loki
    cebulki wzmacniać i chronić
    poradę dam krótką na koniec przemowy:
    róbcie tak, by włos nie spadł Wam z głowy!

    2.Obserwuję jako:
    Emipi94

    3. e-mail:
    emipi94@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  20. 1 Składniki aktywne balsamu to wyciąg z nasturcji,wyciąg z palmy sabałowej, z arniki, wyciąg z rukwi wodnej, wyciąg z bluszcza i z cytryny,wyciąg z nagietka, z jasnoty, wyciąg z rozmarynu oraz wyciąg z karczocha i z szałwii oraz olej arganowy.

    2 Mój tato zawsze mowi ze „prawdziwa” kobieta powinna mieć zadbane włsy, piękne buty i paznokcie. Z tymi dwoma ostatnimi nie mam problemu. Paznokcie to moja ozdoba. Zawsze sa piękne, długie i zadbane. Buty? Jestem totalna zakupoholiczką! Mam bzika na punkcie eleganckich butów! Dbam o niej jak o własne dziecko xD Problem niestety jest z włosami. Choruje-od jakiegoś roku- na lojotokowe zapalenie skory. W te wakacje miał miejsce kolejny rzut choroby, mam nadzieje ze już ostatni To tak jakby przeszedł jakiś huragan po mojej glowie, serio. Wlosy przezyly szok. Sporo z nich wypadlo bo jeśli chora jest skora glowy to i wlosy niechca rosnąć. Wiele razy plakalam patrząc w lustro, widzac jak moja czupryna z dnia na dzien jest rzadsza.W sierpniu skonczylam aplikować leki sterydowe i powoli, małymi kroczkami wlosy odrastają:) Przez to ze moje wlosy sa rzadkie i slabe mam kompleksy. Rzadko gdziekolwiek wychodzę, no bo jak się uczesać żeby nie było widać lysiny? Geste i zdrowe wlosy to moje marzenie! Bardzo bym chciała spelnic wszystkie trzy warunki z powiedzenia mojego ojca.
    maciowakszw@gmail.com
    obserwuje : kasia nowak

    OdpowiedzUsuń
  21. 1. Gęste i zdrowe włosy są dla mnie ważne, ponieważ tylko wtedy pięknie wyglądają i są moim atutem a nie udręką. Mam bardzo długie włosy, ostatnio lecą mi z głowy niczym liście z drzew. Obcięłam co prawda ponad 10 cm, ale bez zmian w pielęgnacji nic to nie pomoże. Gęste i zdrowe włosy pozwalają na ich szybką stylizację, czesanie. Nie trzeba przykładać tak dużej uwagi do czesania każdego kosmyku w obawie przed mocniejszym pociągnięciem, co skutkuje z kolei wyrywaniem włosów z cebulkami. Kuracja Seboradin mogłaby uratować moją czuprynę. Całe życie mam długie włosy i nie wyobrażam sobie ich ściąć do ramion czy krócej, ale jeśli będą mi nadal tak wypadać, to nie będzie odwrotu. Po ciuchu mam nadzieję, że to jesienne przesilenie, zamierzam kupić w aptece jakiś suplement na włosy, do tego brakuje tylko odpowiednio dobranych kosmetyków.

    Głównymi składnikami Balsamu Przeciw Wypadaniu Włosów są: wyciąg z nasturcji, wyciąg z palmy sabałowej, wyciąg z arniki, wyciąg z rukwi wodnej, wyciąg z bluszcza wyciąg z cytryny, wyciąg z nagietka, wyciąg z jasnoty, wyciąg z rozmarynu, wyciąg z karczocha, wyciąg z szałwii, olej arganowy,

    Obserwuję jako: nika88
    E-mail: one-more-dress@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. 1 Składniki aktywne balsamu to wyciąg z nasturcji,wyciąg z palmy sabałowej, z arniki, wyciąg z rukwi wodnej, wyciąg z bluszcza i z cytryny,wyciąg z nagietka, z jasnoty, wyciąg z rozmarynu oraz wyciąg z karczocha i z szałwii oraz olej arganowy.
    2. Włosy to istotny atrybut urody, szczególnie kobiecej. Każda kobieta pragnie, by jej włosy były zdrowe, lśniące i pełne blasku.Także i ja :)Chcę dzięki nim wyglądać pięknie, emanować kobiecością i przyciągać spojrzenia innych :)
    obserwuję jako Katarzyna Wierzba
    kaja350@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. kiedy beda wyniki? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musimy wraz z firmą Seboradin wybrać zwycięzców :) może to chwilkę potrwać bo nie dostałam jeszcze od nich odpowiedzi.. Myślę, że na początku tygodnia wyniki się pojawią

      Usuń