poniedziałek, 29 września 2014

Wyniki konkursu z Seboradin!

Witajcie Kochane!


Na wstępie chciałabym przeprosić za tak długi czas oczekiwania na wyniki! Miałam ogromny problem żeby wybrać zwycięzców bo wszystkie odpowiedzi były dla mnie ciekawe! Jakbym miałam taką możliwość nagrodziłabym wszystkich, którzy się zgłosili..

Przechodząc do rzeczy..

Nagrodę główną, czyli całą kurację Seboradin Przeciw Wypadaniu Włosów otrzymuje:

Marzena T

Twoja odpowiedź:
Zdrowe i gęste włosy
Każda kobieta chce mieć
Bo dzięki niemu
Pewniej czuje się
Włosy ładne i zadbane
Określają każdą damę
Dodaję jej wdzięku i uroku
I sprawiają, że każdy ogląda się za nami na każdym kroku
Dzięki pięknym włosom
Pewniejsze czujemy się
Bo nie od dziś każdy wie
Że włosy wizytówką kobiet stały się
Dzięki nim widać, że kobieta o siebie dba
Bo piękne włosy
To wizytówka każdej z nas 

A nagrody pocieszenia, czyli balsam Seboradin Przeciw Wypadaniu otrzymują:

Karolina K

Odpowiedź:  
Piękne, zdrowie i gęste włosy ? Nic trudnego, bierz się do roboty mój kolego. Zdrowe odzywanianie i regularne końcówek podcinanie na pewno ułatwi Twoje zadanie. Suplementy, ampułki i wcierki to wspomagacze każdej długowłosej właścicielki. Eliminuj wypadanie i ograniczaj rozdwajanie poprzez regularne kosmetyków marki Seboradin używanie. Kuracja odpowiednio dobrana do Twojego włosa sprawi, że nigdy więcej nie zwiesisz już nosa. Bujna czupryna o oślepiającym blasku będzie powodem do gromkiego oklasku ;)

Długie włosy

Odpowiedź:  
Gęste i zdrowe włosy są dla mnie bardzo ważne, bo takich nie posiadam. Jeszcze rok temu cieszyłam się pięknymi, długimi kosmykami sięgającymi do połowy pleców. Były zdrowe i piękne. Pomijając mankamenty mojej figury, czy choćby za długi nos, włosy zawsze stanowiły dla mnie powód do dumy. Dodawały mi pewności siebie, czułam się atrakcyjniejsza i kobieca. Nigdy w życiu nie miałam krótkich włosów - zawsze długie włosy były dla mnie ważne. Niestety na początku tego roku spadła na mnie okropna choroba, przez którą do dziś zmagam się z wypadaniem włosów. Nie potrafię tego powstrzymać żadnymi środkami..a moje włosy? Nie ma ich już praktycznie wcale :( Fakt : nowe odrastają ... ale ile to lat trzeba, żeby zaczęły prezentować się w miarę dobrze i "zapełniać" widoczne ubytki. Włosy sięgają teraz ledwo za ramiona, musiałam je wyrównać :( Za każdym razem ciężko to znoszę. Wypadanie włosów jest bardzo przykrym stanem fizycznym i psychicznym. Szczególnie źle znoszą go kobiety. Od lat włosy uchodzą za atrybut piękna,atrakcyjności i kobiecości. Stąd,gdy tracimy włosy, może pojawić się u nas nawet depresja... Wielokrotnie płakałam z tego powodu, nie chciałam przebywać wśród ludzi..którzy ciągle dopytywali "Co zrobiłaś z włosami?". Powoli godzę się z myślami,że trzeba czasu i cierpliwości... Powoli wracam do normy. Włosy bardzo powoli, ale też dają oznaki małej współpracy. Liczę na produkty Seboradin przeciw wypadaniu włosów - bo Seboradin według mnie to jedna z lepszych firm dermokosmetycznych dostępnych w Polsce, a ich produkty już kiedyś pomogły mi (seria regeneracyjna) w walce o zdrowe, piękne włosy.

Ewelina Gie

Odpowiedź: 
Gęste i zdrowe włosy są dla mnie bardzo ważne, ponieważ są na ten moment tylko moim marzeniem. Zmagam się ze skutkami bardzo intensywnego wypadania i przerzedzenia moich włosów. Podjęłam tą walkę już dobre parę miesięcy temu, jednak efekty są tak mizerne, że ciężko się wypowiadać nawet. Chodzi o to,że włosy rosną stosunkowo wolno - zanim moje odzyskają formę, musi minąć parę lat. To strasznie przygnębiająca sprawa. Dodatkowo wciąż wypadają..Jak mogę
ratować włosy, które nie chcą pozostać na mojej głowie? :( Zdrowe, gęste włosy są w tym momencie dla mnie czymś nieosiągalnym. Człowiek w takich chwilach
traci pewność siebie, czuje się źle ze sobą, ma stany przygnębienia. Czasami
nawet zauważam,że ograniczyłam kontakty społeczne, byleby nie musieć pokazywać się w "aktualnym" włosowym wydaniu. Zdrowe i gęste włosy to ozdoba każdej kobiety, to wizytówka piękna i zdrowia, to atrakcyjność i kobiecość w jednym.Gdy się to traci w jeden moment, naprawdę ciężko zachować spokój i komfort psychiczny. Sytuacja czasami przerasta. Produkty Seboradin cenię sobie i mam o nich bardzo dobre zdanie. Tej kuracji jeszcze nie dane było mi używać. Być może byłaby to dla mnie szansa, na choćby minimalny krok do przodu w walce o zdrowe i gęste kosmyki.


Wszystkim zwycięzcom serdecznie gratuluję i już piszę do Was maila!

Buziaki :*

4 komentarze: