wtorek, 23 września 2014

Lokówka ceramiczna z Biedronki - czy okaże się hitem?

Witajcie!


Od jakiegoś czasu w Biedronce można zakupić lokówkę ceramiczną z bardzo fajnej cenie 30 zł. Ja również nabyłam swoją, bo takowej nie posiadałam (zacznijmy od tego że nie posiadałam żadnej lokówki :)) a za tak niską cenę na prawdę warto! 



Od producenta:
Lokówka ceramiczna ze spiralną osłoną modelującą.
Plastikowa osłona w kształcie spirali profesjonalnie modeluje włosy i zapobiega poparzeniu. 
Element grzewczy całkowicie pokryty powłoką ceramiczną. 
Maksymalna temperatura 180-200°C.
Wygodne, obrotowe mocowanie przewodu sieciowego.

Moja opinia:
Muszę zacząć od tego, że loki tworzymy w przeciągu zaledwie 10 minut, jeden kosmyk trzymałam ok. 10 sekund. Włosy po wypuszczeniu z lokówki przybierają kształtu sprężynek, po kilku godzinach zrobił mi się bardzo ładne fale. Jak na moich średnio podatnych włosach loki trzymały się na prawdę długo i to tylko z odrobiną lakieru do włosów. Na większe wyjścia po użyciu pianki i większej ilości lakieru zapewne trzymałyby się całą noc w stanie 'prawie' nienaruszonym. Lokówka bardzo szybko się nagrzewa, nie ma możliwości poparzenia sobie palców dzięki plastikowej osłonce. 

Sami popatrzcie co uzyskałam na głowie po użyciu lokówki:



Kilka godzin później:


Uważam, że zakup był warty swojej ceny. Nie zauważyłam, po użyciu kilku razy, żeby włosy jakoś szczególnie mi się podniszczyły, zapewne to dzięki ceramicznej powłoce.

A jak Wam się podoba efekt? Macie tę lokówkę?



23 komentarze:

  1. Ach, mogłam ją zakupić ;/ U mnie niestety już nie ma tych lokówek. Szkoda, bo akurat poluję na jakąś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. daje świetny efekt ;) mam nadzieję, że jeszcze kiedyś pojawi się w Biedronce ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie jeszcze są w sklepach.. Musisz popatrzeć, może jakaś sztuka została :)

      Usuń
  3. mam ją i w sobotę będe testować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładnie podkręciła włoski:) I jaka tania jest ta lokówka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Całkiem przyjemne loczki :)
    Ja bardzo rzadko kręcę swoje już i tak falowane włosy :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Efekt bardzo fajny. Ja lokówki nie mam bo akurat mam naturalne falowańce.

    OdpowiedzUsuń
  7. O kurcze! Ale słodkie loczki :D Świetny efekt :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny efekt! czemu ja nie widziałam tej lokówki!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Całkiem niezły efekt daje, ale ja kupiłam swoją Remingtona, więc nie będę kolejnej nabywać ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. jest świetna, nabyłam ją u siebie na przecenie za 19 zł! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja ją zakupiłam kilka dni temu za15 zł :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Do tej pory bałam się kupować takich artykułów w Biedronce, ale jak widać warto.

    OdpowiedzUsuń