wtorek, 16 września 2014

To już dziś! Rok bloga oraz przypominajka konkursowa + niedziela dla włosów #7

Kochane!


Dokładnie rok temu napisałam dla Was pierwszy post!
Jak ten Czas szybko leci. I właśnie dlatego chciałabym Wam podziękować za to, że jesteście ze mną, że komentujecie i jest Was coraz więcej :)

Chciałabym Wam również przypomnieć o zorganizowanym przeze mnie rozdaniu z okazji urodzin mojego bloga. Jeżeli ktoś jeszcze nie widział i ma ochotę się zgłosić, serdecznie zapraszam:

http://cosmeticwahnsinn.blogspot.com/2014/09/rozdanie-z-okazji-perwszych-urodzin.html

Ani w niedziele ani wczoraj nie miałam za dużo czasu, że napisać o NDW, dlatego muszę zrobić to dopiero dziś. 
W sobotę byłam na weselu u koleżanki i jaką fryzurę miałam, to chyba sobie nie wyobrażacie... Prosiłam fryzjerkę, żeby była to bardzo delikatna, zwiewna i luźna fryzura. Coś takiego:


Niestety moja fryzura była tak natapirowana, że cudem ją rozczesałam.. Może i źle nie wyglądała, ale ten tapir nie na żarty mnie przeraził :/
Po rozczesaniu musiałam dobrze nawilżyć i odżywić moje włosy. 
Najpierw porządnie oczyściłam je szamponem z SLS, żeby pozbyć się pozostałości po piance i dużej ilości lakieru do włosów.
Wcześniej przygotowałam sobie mieszankę: Biovax maseczka intensywnie regenerująca, Ziaja intensywna odbudowa, olej sezamowy, kilka kropel soku z aloesu oraz 2 łyżeczki mąki ziemniaczanej. Taką papkę nałożyłam pod czepek, który podgrzałam suszarką na 2 godziny. Po tym czasie włosy umyłam delikatnym szamponem Alterra i na sam koniec położyłam odżywkę Isana Połysk jedwabiu
Taki zabieg dobrze odżywił moje kudełki, wygładził je i nawilżył. Były bardzo miękkie i sprężyste.

Już nigdy więcej takiego tapiru :P

7 komentarzy:

  1. dlatego nie ufam fryzjerom! mam jedną fryzjerkę do której chodzę od paru lat i wiem, że ona podetnie mi tyle włosów ile chcę :) wiem, że mnie nie skrzywdzi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ah no ta fryzjerka chyba mnie po prostu nie zrozumiała.. Mam nauczkę na kolejne wesele za miesiąc ;D

      Usuń
  2. Gratulacje z okazji rocznicy :) Zycze kolejnych, wielu tworczych lat :)!
    Dobrze, ze udalo Ci sie doprowadzic wlosy do ladu po tym tapirowaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) też się cieszę, że moje włosy już wróciły do stanu normalności, chociaż przy rozczesywaniu dużo ich straciłam :(

      Usuń
  3. ta fryzurka z warkoczem przepiękna! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie próbuję coś podobnego stworzyć na swoich włosach :)

      Usuń
  4. Ostatnia fryzura jest niesamowita :O
    :))

    OdpowiedzUsuń