piątek, 7 listopada 2014

Pędzle do makijażu SUNSHADE MINERALS..

Witajcie :)


Jakiś czas temu szukałam dobrych pędzli do makijażu, w miarę tanich.. Nie potrzebowałam nie wiadomo jakich pędzli, bo mój makijaż jest raczej ograniczony do minimum. Tylko na większe imprezy, albo gdy po prostu najdzie mnie ochota, wykonuję makijaż oka. Nie mniej jednak fajnie byłoby mieć takowe pędzle w swoim zbiorze. Natrafiłam na YT na kanał Kajmanowej i to właśnie ona przedstawiała na jednym ze swoich filmików pędzle Sunshade Minerals. Bardzo je zachwalała, a że ich cena jest bardzo niska stwierdziłam, że można spróbować i zamówiłam...


Ja zamówiłam 9 szt. za cenę 39 zł + koszt przesyłki, czyli jakieś niecałe 50 zł. Na allegro mamy dosyć spory wybór - w komplecie możemy dostać i mniejszą liczbę pędzli, ale są także duże zestawy.

Moje pędzle:

Cała moja kolekcja, jak widzicie nie jest za bogata, ale wystarcza :)

Opisy poszczególnych pędzli:
Pędzel nr 1 40 mm 38mm
Pędzel do nanoszenia pudru sypkiego, mineralnego lub brązującego, ułożony owalnie i parabolicznie, co pozwala na równomierne nałożenie pudru, wykonany z
syntetycznego włosia HD najwyższej jakości, włosie miękkie, sprężyste i delikatne

Pędzel do pudru jest troszkę za mały (chodź myślę, że gdybym nie miała innego to tym dałabym radę), ale idealnie nadaje się do różu bądź bronzera..
Pędzel nr 2 32 mm 30mm
skośnie ścięty pędzel do nakładania różu, rozświetlacza oraz modelowania bronzerem wykonany z
syntetycznego włosia HD najwyższej jakości, włosie miękkie, sprężyste i delikatne

Tego pędzelka zbyt często nie używam, u mnie najlepiej sprawdza się nakładanie nim rozświetlacza.
Pędzel nr 3 14 mm 12 mm
pędzel do cieniowania powiek, płaski, skośnie ścięty, idealny do aplikowania i rozcierania cieni powyżej powieki ruchomej, w kącikach powiek, wykonany z
syntetycznego włosia HD najwyższej jakości,
włosie miękkie, sprężyste i delikatne
 
Pędzelek lekko ścięty - idealny do rozcierania cieni w załamaniu.
Pędzel nr 4 15mm 12 mm
owalny pędzel do nakładania cieni na całą powierzchnię powieki ruchomej, do cieniowania i blendowania, wykonany z syntetycznego włosia najwyższej jakości,
włosie miękkie, sprężyste i delikatne

Jest podobny do poprzednika, końcówka jego jest w kształcie owalnym. Rozcieram nim cienie na powiece. W sumie to używam go na zmianę z tym wyżej, zależy który z nich jest czysty :)
Pędzel nr 5 15 mm 11 mm
pędzel idealny do precyzyjnego nakładania korektora, jak również do nakładania cieni kremowych , sypkich i prasowanych, wykonany z
syntetycznego włosia HD najwyższej jakości, włosie miękkie, sprężyste i delikatne

Czy jest taki idealny do nakładania korektora - nie wiem. Za to fajnie nakłada się nim cień na całą powiekę.
Pędzel nr 6 11 mm 6 mm
pędzel o okrągłym przekroju pędzel typu "kulka"
, wykonany z syntetycznego włosia HD najwyższej jakości, włosie miękkie, sprężyste i delikatne 

Kuleczka, którą idealnie rozprowadza się cienie w zewnętrznym kąciku oka. Mój ulubieniec :)
  Pędzel nr 7 9 mm 9 mm
skośnie ścięty pędzel, służy do nakładania cienia na brwi w celu ich przyciemnienia lub wypełnienia luki po nierówno odrastających włoskach. Umożliwia wykonanie korekty brwi i nadania im odpowiedniego kształtu. Idealny również do rysowania cieniutkich kresek na górnej i dolnej linii rzęs, wykonany z syntetycznego włosia HD najwyższej jakości, włosie miękkie, sprężyste i delikatne 

Jego przeznaczeniem jest malowani moich brwi, a raczej ich przyciemnienie. Pędzelek najbardziej przeze mnie używany i tu muszę przyznać, że po roku częstego używania, jego włosie troszkę się "rozbiło", ale jeszcze trochę pożyje..

Pędzel nr 8 9 mm 4 mm
pędzel do malowania ust, przeznaczony do aplikacji pomadek i błyszczyków o konsystencji kremowej oraz płynnej,
włosie syntetyczne HD ułożone w kształcie " kociego języczka"

Pędzelka używam wyłącznie do dolnej powieki.. 
 Pędzel nr 9 24 mm 9 mm
spiralka do tuszowania rzęs i brwi, nylonowa
Do przeczesania brwi..
Ogólnie jest zadowolona z pędzli. Są mięciutkie, nic nie kłuje. Myje je często i nic się z nimi nie dzieje, włosy nie wylatują, trzonek się nie rozkleił. Jedyne zużycie widać po pędzelku do brwi, ale używam go prawie codziennie i wcale mi nie przeszkadza że się trochę rozczapierzył. Jeżeli któraś z Was chciałaby ich wypróbować, a nie potrzebuje kupować jakiś bardzo drogich pędzli to serdecznie polecam Sunshade Minerals. Na prawdę dobre jakościowo pędzle za niską cenę :)
Używacie tych pędzli? :)
  

7 komentarzy:

  1. WYGLADAJA porzadznie ;]
    ja mam tylko 3 pedzelki

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie wyglądają!
    Bardzo lubię takie pędzle - puchate, bambusowe i z syntetycznym włosiem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie wyglądają porządnie, trochę jak Ecotools. Oby długo posłużyły :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Posiadam tylko dwa w swojej kolekcji ;) Ogolnie te prezentuja sie calkiem fajnie i cena zdecydowanie zacheca :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wyglądają świetnie, przydałby mi się taki komplet

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja używam codziennie skośnego pędzelka i czasami, na większe wyjście 2 innych do cieni. ;] Poza tym, reszty używam niezwykle rzadko.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie, że jesteś zadowolona :) Ja mam swoje pędzle z Maestro i kilka z różnych firm :)

    OdpowiedzUsuń