piątek, 21 listopada 2014

Katastrofa z maseczką drożdżową Babci Agafii..


Oj długo zbierałam się z napisanie recenzji słynnej w całej blogosferze maseczki drożdżowej Agafii. Chciałam ją przetestować na tysiąc różnych sposób, dawałam jej milion kolejnych szans i co? no i tak jak w tytule jednym słowem KATASTROFA...


Opis produktu:

Maska do włosów drożdżowa to wspaniały sposób na przyśpieszenie wzrostu włosów. Drożdże piwne to naturalne źródło białka, witamin i mikroelementów, które przenikają w strukturę włosa, wzmacniając je i przyspieszając wzrost. Olej z kiełków pszenicy posiada działanie regeneracyjne i przeciwdziałające wypadaniu. Sok z brzozy to znany ludowy środek na wzmocnienie cebulek włosowych. Dzięki zawartości olejów z zimnego tłoczenia maska ułatwia rozczesywanie. Włosy stają się jedwabiste i pełne blasku.
Nie zawiera PEG i parabenów.

Maska zawiera ekstrakty z:
- Drożdże piwne (Yeast Extract) – poprawiają strukturę włosa, wzmacniają, przyśpieszają wzrost.
- Sok brzozowy (Betula Alba Juice) – wzmacnia cebulki włosowe, nadaje włosom blask, zapobiega wypadaniu.
- Oman wielki (Inula Helenium Extract) – działa antyseptycznie i przeciwbakteryjnie
- Mącznica lekarska ( Arctostaphylos Uva Ursi Extract) - znakomity naturalny antyseptyk
- Ostropest plamisty (Silybum Marianum Extract) - łagodzi stany zapalne i hamuje zmiany skórne.
oraz oleje z zimnego tłoczenia:
- Olej z kiełków pszenicy (Triticum Vulgare Germ Oil) - regeneruje wnętrze włosów, odtwarza naturalną osłonkę i wygładza ich powierzchnie. Chroni przed nadmierną utratą wody oraz promieniowaniem UV.
- Olej z nasion białej porzeczki (Ribes Aureum Seed Oil) – wykazuje działanie przeciwzapalne, intensywnie odżywia włosy.
- Olej z orzeszków cedrowych (Pinus Siberica Cone Oil) – ogranicza łojotok, zwalcza łupież, stymuluje krążenie podskórne i przeciwdziała wypadaniu włosów
- Olej z owoców dzikiej róży ( Rosa canina Fruit Oil) - odżywia, nawilża i uelastycznia włosy

Skład: Aqua with infusions of: Yeast Extract, Betula Alba Juice; enriched by extracts: Inula Helenium Extract, Arctostaphylos Uva Ursi Extract, Silybum Marianum Extract, Cetrionium Chloride, Cetearyl Alcohol, Ceteareth-20, Guar Gum; cold pressed oils: Triticum Vulgare Germ Oil, Ribes Aureum Seed Oil, Pinus Siberica Cone Oil, Rosa Canina Fruit Oil, Ascorbic Acid, Panthenol, Glucosamine, Citric Acid, Parfum, Benzoic Acid, Sorbic Acid

Cena: 20zł / 300ml

Kupując maskę miałam nadzieję na szybki porost i pogrubienie moich włosów. Oczywiście gdy tylko ją dostałam od razu pobiegłam do łazienki, żeby ją wypróbować. 
Niestety pierwsze wrażenie nie było takie jakie bym chciała żeby było. Kolejne próby też nie były udane. 
A czemu?
Już tłumaczę..
Maskę nakładałam na skalp bo chciałam uzyskać szybszy porost. Efekty były takie, że po kilku godzinach włosy wyglądały jakby były tłuste. Jedyny plus był taki, że po umyciu były uniesione od nasady. Ale co z tego skoro trwało to tylko kilka godzin a potem oklap i tłuszcz? Przez to nie mogłam używać jej zbyt często więc nie mogę powiedzieć nic o tym czy przyspieszyła porost czy nie.. 
Używałam jej także na długość. Solo nie dawała rady ponieważ włosy były po niej szorstkie, bez połysku, niedociążone.
Nie było także różnicy kiedy trzymałam maskę krócej czy też dłużej.. 
Kolejny minus to konsystencja i wydajność.. Moim zdaniem jest za rzadka jak na maskę, spływa z włosów. Najczęściej zagęszczałam ją skrobią, wtedy jako tako sobie radzi bo dzięki temu włosy są mięciutkie i błyszczące. Bardzo szybko się też zużywa. Po kilku użyciach jest już na dnie, a za tą cenę to się wcale nie opłaca.
W internecie tyle można naczytać się pozytywnych opinii na temat tej maski i właśnie to dzięki temu zakupiłam maskę pełna nadziei. Nie sprawdziła się - trudno. Wykorzystam i więcej do niej nie wrócę. 

 Czy u Was tak samo jak u mnie się nie sprawdziła? Dajcie znać w komentarzach!

15 komentarzy:

  1. Moim wlosom byla obojetna, nie zauwazylam efektow po stosowaniu jej.

    OdpowiedzUsuń
  2. A moim wlosom nie szkodzi, nie zauwazylam wzmożonego przyrostu ale wlosy byly po niej miekkie. Widac nie kazdemu pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kupiłam ją i jak na razie czeka na swoją kolej ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie również nie bardzo się sprawdza. Po kilku próbach odstawiłam ją na razie, ale w niedalekiej przyszłości może dam jej jeszcze szansę.

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie się też zupełnie nie sprawdziła, a gdy zaczęłam dodatkowo używać ją na skalp to mnie uczulała. ;/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. u nikogo chyba nie wystapil porost
    ale ja bardzo lubilam te maske, z checia kupie jej 2 opakowanie

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy jej nie miałam,ale to jest kolejna niepochlebna opinia o tej masce z jaką sie spotykam. Także przestała kusić zupełnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie ta maska rowniez wywolywala katastrofe, do tego stopnia, ze nie bylam w stanie jej wykonczyc ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy jej nie miałam... szkoda, że katastrofalny produkt...

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie też nie wpłynęła na porost ale włosy były całkiem przyjemne po niej i nie przetłuszczała

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie też się nie sprawdziła :)

    OdpowiedzUsuń
  12. o widzisz.. ja użyłam dwa razy jak narazie i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja się zbieram aby ją kupić chociaż widzę co raz więcej złych opinii. :)

    OdpowiedzUsuń