środa, 15 stycznia 2014

Denko ostatnich tygodni..

Cześć!


W końcu udało mi się uzbierać zdenkowane kosmetyki, które były na wykończeniu i dzisiaj muszę to uwiecznić, bo puste opakowania zalegają już od jakiegoś czasu w mojej łazience i czas aby je wyrzucić :)


Trochę jednak tego jest, więc nie przedłużając:


Szampony:

1. Prowitaminowy szampon Cien Volume & Style. Kupiony już dosyć dawno w Lidlu, niestety ceny nie pamiętam ale na pewno nie był drogi, w granicach 4-6 zł. Nie dodawał objętości, był po prostu zwykły. Nie kupię ponownie

2. Szampon Green Pharmacy do włosów tłustych u nasady i suchych na końcach. Żeń-szeń. Był moim ulubieńcem i nadal go lubię, mam już kolejne opakowanie. Tani (na promocji 4.99, zahamował u mnie wypadanie) Szczegółowo opisywałam go tutaj Na pewno kupię ponownie

3. Szampon Babydream. Ostatnio znów stał się moim ulubieńcem. Na pewno kupię ponownie



Pozostałe produkty do włosów:

1. Odżywka do włosów hbm regeneracja i nawilżenie. Wielka butla (950ml) bardzo dobrej odżywki, którą dostaniemy za niewielkie pieniądze, tj. 13 zł. Kupiłam swoją w Tesco i jest to drugie opakowanie (pierwsze zakupiłam dawno, dawno temu) Testuję teraz mnóstwo innych odżywek, poszukując ideału, dlatego nie wiem czy kupię ponownie

2. Woda brzozowa Isana. Kupiona dawno temu, zużyłam jako mgiełkę do włosów. Obecnie używam wody brzozowej z Glorii i jestem zadowolona, dlatego nie wiem czy kupię ponownie

3. Wcierka do włosów, Jantar, Farmona. Najlepsza z dotychczasowo używanych. Znalazła się w ulubieńcach roku 2013 >klik< Na pewno kupię ponownie

4. Olej rycynowy. Moje must have od bardzo dawna. Wiele opakowań zużytych. Powracam do tego olejku ze względu na jego działanie oraz bardzo przystępną cenę i dostępność. Nakładam na włosy z innym olejkiem, ponieważ jest dość gęsty a włosy zawsze są zadowolone :) Na pewno kupię ponownie

5. Marion 7 efektów, kuracja z olejkiem arganowym. Uwielbiam zapach tego kosmetyku, bardzo dobrze chroni włosy. Na promocji kosztuje niewiele (ok 4 zł) Akurat w Naturze była promocja, niestety zabrakło na półce i wzięłam jej siostre. Na pewno kupię ponownie


Pielęgnacja ciała:

1. Kokosowa terapia skóry i zmysłów, Ziaja, mleczko pod prysznic. Nie podoba mi się zapach kokosa, zużyłam bez przyjemności. Nie kupię ponownie

2. Mój ulubieniec jeśli chodzi o mycie twarzy! Na pewno kupię ponownie

3. Kolejny kosmetyk, który znalazł się w ulubieńcach. Teraz używam rumiankowego, ale nie widzę różnicy. Na pewno kupię ponownie


Pielęgnacja ciała cz. 2:

1. Pasty do zębów Colgate Max White One. Najlepsze pasty wybielające do zębów. Po dłuższym użytkowaniu można zdecydowanie zauważyć bielsze zęby. Nie jest to efekt ja po wybielaniu zębów, ale ja jestem bardzo zadowolona. 75 ml w normalnej cenie kosztuje dosyć sporo bo ok. 10-11 zł, ale ja zawsze kupuję na promocji za ok 7. Na pewno kupię ponownie

2. Lirene, krem regenerujący do stóp. Skóra popękana i przesuszona. Nie byłabym taka pewno, czy krem rzeczywiście regeneruję. Efektu większego nie widziałam, zdecydowanie wolę używać zwykłego gęstego kremu typu nivea, czy bambino. Nie kupię ponownie

3. Ulubieńcy wśród antyperspirantów. Mam już kolejne n-te opakowanie, dlatego zdecydowanie kupię ponownie

4. Johnson's baby, mleczko pielęgnacyjne. Dostałam próbkę kremu ze strony producenta. Mleczko jest lekkie, więc do skóry suchej na pewno by się nie nadawało. Natomiast jeśli ktoś nie ma większych problemów z suchością, polubiłby się z nim. Delikatny, miły zapach. Może kupię ponownie

Miłego wieczorku :)

8 komentarzy:

  1. Spore to denko :) Ja też bardzo lubię szampony GP, a Facelle to musi być u mnie obowiązkowo co miesiąc :) Babydream się u mnie nie sprawdził, za to Jantar to moja najukochańsza wcierka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Babydream widzę, że ma różne opinie.. Jantar za to rządzi :)

      Usuń
  2. Ja to chyba jestem jakaś dziwna z tym zużywaniem ,bo niby używam a te denka to jakieś takie małe u mnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze to ja też cudem to zużyłam :) poza tym denko jest z kilku ostatnich tygodni :D
      Zdecydowanie za dużo kosmetyków mamy :)

      Usuń
  3. Naprawdę duże denko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No to uzbierałaś tych opakowanek :D Aż się dziwię, że znam jedynie próbkę mleczka J&J :]

    OdpowiedzUsuń