piątek, 17 stycznia 2014

Marion, Natura Silk, błyskawiczna odżywka rozświetlająca włosy

Hej :)


Ponieważ moja odżywka z Mariona prawie się kończy, a ja zdążyłam ją troszkę przetestować, mogę dziś co nie co o niej napisać..


Od producenta:

Błyskawiczna odżywka rozświetlająca i regenerująca włosy
 NATURA Silk JEDWABNA KURACJA zawiera JEDWAB I PROWITAMINĘ B5, które:
  • wygładzają, rewitalizują, nadają jedwabisty połysk,
  • ułatwiają rozczesywanie i układanie, regenerują włosy od wewnątrz,
  • zabezpieczają przed szkodliwym działaniem promieniowania słonecznego, zanieczyszczeniami środowiska oraz wysoką temperaturą,
  • chronią kolor włosów przed blaknięciem,
  • zapobiegają elektryzowaniu, nadają zdrowy wygląd i jedwabistą miękkość

     Specjalistyczna, superlekka formuła z dodatkiem CYTRUSÓW gwarantuje świeżość, sprężystość i lekkość włosów.


    Moja ocena:
    Muszę przyznać, że ta odżywka mile mnie zaskoczyła. Używam jej po każdym myciu włosów, ułatwia ich rozczesanie. Ma przepiękny, choć delikatny zapach, który utrzymuje się dosyć długo. Po wyschnięciu włosy są gładkie i sypkie. Co do rozświetlenia: oczywiście nic takiego nie zaobserwowałam, moje włosy mają kolor ciemnego blondu, pod jasny brąz. Może producentowi chodziło o efekt błyszczących włosów, ale moje są z natury błyszczące, więc tutaj wypowiedzieć się nie mogę. 


    Jeden minus to rozlewający się produkt podczas psikania. O co mi chodzi: kiedy spryskuję włosy odżywką, cały atomizer jest mokry, tak jakby odżywka rozpryskiwała się na różne strony. Cały palec mam wtedy mokry i ześlizguje się, co trochę utrudnia nakładanie, ale przymykam na to oko :)

    Cena odżywki na promocji jest bardzo niska, bo "aż" 4,99 za 150 ml, więc uważam, że za taką cenę warto spróbować.


    Miałyście inne odżywki firmy Marion?

3 komentarze:

  1. Cena faktycznie jest zachęcająca! Kiedyś często stosowałam takie odżywki, ale ostatnio unikam wszystkiego co może obciążać włosy.

    OdpowiedzUsuń
  2. za taka cene warto kupic by przetestowac :)

    OdpowiedzUsuń