wtorek, 7 października 2014

Haul z ostatnich tygodni..

Dawno nie było u mnie haul'u.. Miałam ostatnio troszkę więcej czasu i popstrykałam kilka zdjęć moich nowych kosmetyków.. A oto co kupiłam:


Nie jest tego dużo. Jakoś nie miałam większego zapotrzebowania, same najpotrzebniejsze rzeczy plus algi, które bardzo chciałam wypróbować..


Isana zmywacz do paznokci. Najlepszy zmywacz jaki używałam do tej pory. Bardzo szybko usuwa lakier. Duża butla i wystarczy na prawdę niewiele. Rossmann, ok. 6 zł


W końcu dorwałam mój ulubiony żel pod prysznic na promocji. Zapach jest obłędny. Kąpiel w nim to sama przyjemność. Rossmann, niecałe 6 zł


Ten balsam to chyba nowość na rynku. Zaciekawiona postanowiłam spróbować, ma przyjemny zapach i był na promocji. Rossmann, 10 zł


Bardzo fajne i tanie antyperspiranty. Najładniejszy zapach według mnie to ten różowy Sport, długo utrzymują się na skórze i skutecznie chronią. Rossmann, na promocji coś koło 5-6 zł


Algi, które zaciekawiły mnie od razu gdy ujrzałam je w gazetce Biedronki. Troszkę bałam się, że podrażnią moją cerę, jak to było w przypadku zielonej glinki ale na szczęście nic takiego miejsca nie miało. Śmierdzi niesamowicie ale dla efektów warto :) Dorwałam je na przecenie. Biedronka, 4 zł


Tanie i dobre lakiery. Różowy - delikatny i subtelny, trzeba nałożyć 3 warstwy dla ładnego efektu. Fioletowy - modny kolorek i wystarczą tylko dwie warstwy. Osiedlowy sklepik, szt/niecałe 3 zł

A Wy dorwałyście coś ostatnio z promocji w Rossmannie? :)


12 komentarzy:

  1. Bardzo fajne nabytki, zwlaszcza lakiery przykuly moja uwage :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lakiery rzeczywiście mają fajne kolorki:):) Ale malowanie 3 warstw dla mnie odpada;(:(

    OdpowiedzUsuń
  3. mi też się podoba zapach sportowego fa :) i niestety, ale alg nie udało mi się dorwać ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. a tak przy okazji zapraszam do siebie na wyprzedaż i rozdanie gdzie do zgarnięcia jest błyszczyk Bath&Body Works

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne te lakiery mają opakowanie i kolory! Pastele...a ten balsam Vaseline jakbym już gdzieś widziała. W każdym razie zachęciłaś mnie do zakupu Luksji, zapoluję na nią ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Posiadam te Algi z Biedronki:-) Użyłam jako maseczka na twarz, zapach nieprzyjemny ale efekty fajne. Cera gładka i oczyszczona. Trzymałam maskę na twarzy chyba za długo dlatego trochę mnie podrażniła ale przy prawidłowym czasie aplikacji jest ok ;-) polecam

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam zmywacz z Isany i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa jestem jak sprawdzi się ten balsam Vaseline :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak dla mnie również najlepszy zmywacz do paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Interesujące te algi, z chęcią też bym kupiła. Balsam również ciekawy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię zmywacz z Isany - dobrze i ekspresowo usuwa lakiery z paznokci. A dezodoranty Fa kupuję regularnie - zmieniam tylko ich zapachy ;)

    OdpowiedzUsuń