piątek, 24 października 2014

Włosy po oleju sezamowym i ostatnie dni konkursu!

Witajcie Kochani!


Niestety ostatnio mam strasznie mało czasu na pisanie postów, jestem zawalona robotą, a nawet jeśli mam chwilkę to raczej odpoczywam bo jestem padnięta.

Dzisiaj jednak chciałam Wam pokazać jak działa olej sezamowy na moje włosy. 

Olej sezamowy zakupiłam w lidlu. Kosztował mnie coś koło 6-7 zł (dokładnie nie pamiętam). 
Jego zapach jest strasznie intensywny. Nie jest to najpiękniejszy zapach dla mojego nosa, ale da się wytrzymać. Nałożyłam go jak zwykle na wodę aloesową - trzymałam cała noc. Rano na olej nałożyłam jeszcze maskę Kallosa Keratynową. Po umyciu głowy bardzo mile byłam zaskoczona. Włosy po oleju są bardzo mięsiste, gładkie i mięciutkie w dotyku. Z resztą zobaczcie:
 (włosy nie są do końca suche)


Włosów jest wizualnie więcej na końcach. Już nie zwisają smętnie jak piórka. Błyszczą się niesamowicie. Wiem, że do takiego stanu przyczyniło się ostatnie podcięcie - zdecydowanie od teraz moje ulubione, maszynką do strzyżenia na prosto. I właśnie takie chwile jak ta są dla nas włosomaniaczek najpiękniejsze. Widać efekty naszych starań, jakie wkładamy w pielęgnację naszych kudełków. 

Zobaczcie dla porównania jak jeszcze kilka miesięcy temu wyglądały moje włosy. Chodzi mi szczególnie o końce:


Dzisiejszy dzień to był zdecydowanie mój good hair day :)

Przypominam Wam także, że do końca tego miesiąca możecie zgłaszać swój udział w konkursie:

http://cosmeticwahnsinn.blogspot.com/2014/09/rozdanie-z-okazji-perwszych-urodzin.html

12 komentarzy:

  1. Faktycznie spisał się. Ja sezamowego oleju jeszcze nie używałam. Ostatnio kupiłam lniany i mam nadzieję, że moje włosy go pokochają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na moje włosy olej lniany początkowo działał - wtedy gdy były średnioporowate do wysokoporowatych, teraz kiedy włosy mają porowatość średnią do niskiej - olej lniany robi puch.. Ale Tobie życzę, żeby się sprawdził :)

      Usuń
  2. Piękne włosy ,ślicznie się prezentują, bardzo ciekawa opcja pielęgnacyjna! ;)

    Czekam na kolejne posty :)

    A póki co Twój blog zyskuje fankę numer

    OBSERWUJĘ :) :*

    Serdecznie zapraszamy do NAS

    Buziaki

    xo xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny efekt, a wlosy prezentuja sie pieknie :) Mi niestety olej sezomowy srednio podpasowal ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mam ten olej i dobrze działa na moje włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. też mam ten olej, ale jeszcze go nie wypróbowałam :)

    OdpowiedzUsuń