piątek, 17 października 2014

Podcięłam włosy!

Hej :)


Po waszych komentarzach pod ostatnim postem stwierdziłam, że jednak na razie nie będę ścinać większej ilości włosów i tylko minimalnie skróciłam końcówki. 

Obcinał mnie mój chłopak - maszynką do strzyżenia. Zachęcił mnie do tego ten post - idealna metoda dla włosów cienkich. Kilka ruchów i włosy ścięte :)

Włosy przed:
Na tym zdjęciu włosy nie są ułożone tylko po prostu puszczone do tyłu. Widać, że końcówki są przerzedzone i bez życia.

Tutaj już zostały specjalnie ułożone do zdjęcia, tak żeby wszystkie końcówki skupiły się razem.

Długość przed podcięciem: 40 cm - pasmo kontrolne

Włosy po:
Poszło 5 cm. W sumie to chciałam jeszcze więcej, ale mój Ukochany bardziej ich żałował niż ja i nie dał ściąć więcej :)

Długość po podcięciu: 35 cm - pasmo kontrolne

Włosy od razu wyglądają łądniej, jest ich więcej na końcówkach ale niestety są krótsze. Jednak nie żałuję - woda brzozowa pozwoli mi je szybko odzyskać, poza tym prezentują się o niebo lepiej.

Porównanie:



Dzięki Kochane :*



12 komentarzy:

  1. Twoje włosy wyglądają na niesamowicie zdrowe!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Są zdrowe tylko troszkę przerzedzone na końcach :)

      Usuń
  2. Duza roznica, teraz wydaja sie o wiele bardziej geste :)

    OdpowiedzUsuń
  3. też się zastanawiam nad podcięciem maszynką ;)) zawsze szkoda mi włosów, ale pocieszam się, że odrosną ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie że tak :) nie ma co żałował bo włosy po podcięciu wyglądają lepiej :)

      Usuń
  4. bardzo ładny efekt :) ja mam kręcone włosy więc u mnie cięcie maszynką 'na prosto' na pewno by się nie sprawdziło ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne włosy... po podcięciu wyglądają jeszcze lepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudownie błyszczą a podcięcie wyszło im na duży plus :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja chciałabym wiedzieć jaka to była dokładnie maszynka i jaką metodą cięte. Na sucho czy mokro ?Może jeszcze jedna fotka z przystawioną maszynką do włosów? Chciałabym znać szczegóły bo efekt jest świetny. (Możesz napisać mi w mailu jeśli nie chcesz bałaganić sobie w poście)
    Ja dawno temu (zanim wymyślono te rewolucyjną metodę)próbowałam uzyć maszynki do końcówek ale tragicznie połamała i poszarpała końcówki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, włosy zostały obcięte dokładnie tak jak pokazane jest w tym poście: http://www.blondhaircare.com/2013/09/strzyzenie-wosow-od-linijki-tak-czy-nie.html. Na sucho, a maszynka była Philipsa- swoje już przeszła :)

      Usuń