środa, 29 października 2014

Naszyjnik sutasz!

Hejka :)


Dzisiaj troszkę się Wam pochwale moim naszyjnikiem, który ostatnimi czasy wykonałam. 


Zdobieniem sutasz zainteresowałam się od razu, gdy tylko ujrzałam piękną, ręcznie wykonaną biżuterię. A ponieważ uwielbiam robić takie pierdółki, od razu poleciałam do pasmanterii i kupiłam kilka metrów sznurka i jakieś koraliki, a następnie zabrałam się do roboty. Wiadomo, że pierwsze moje prace wychodziły koślawe, z czasem jednak wychodziło mi coraz lepiej.

Kilka inspiracji:




Patrząc na te wszystkie cuda widać, że moje dzieło nie jest jeszcze idealne ale i tak jestem dumna, bo zajęło mi to na prawdę dużo czasu. 
A Wam jak się podoba? :)

5 komentarzy:

  1. Bardzo ładny - ja nie lubię takich klimatów, ale wielu dziewczynom w takich etnicznych klimatach ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uwielbiam takie klimaty ! Sama mam parę drobiazgów z sutaszu i sama planuję się za to zabrać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne! Prześliczne! Ja choruję na sutasz, ale sama nawet się za to nie biorę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się to podoba, ale wydaje mi się takie ciężkie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale śliczne i oryginalne :)
    Zapraszam do mnie w wolnej chwili http://blueberryloves.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń